Dnes zveřejněný trailer promyšlenou marketingovou strategii završuje. Divák vydrážděn klipy se konečně dočkal hardcore verze toho, na čem byla propagace postavena především. A kolážovitý princip, který byl použit u plakátů, přebírá upoutávka na film (a film samotný). Pokud je totiž dvouminutovka něčím opravdu pozoruhodná, není to klitoris v rapidmontáži, soulož na koníčka v nadhledu a felace v detailu, ale rozmanitost stylu. Přechody mezi barevnou a černobílou, mezi různými formáty, mezi hudebním podkresem... A působivé jsou radikální změny tempa, ani ne tak prezentovaný obsah.
Lars von Trier znovu spojuje postupy klasického filmu s těmi příznačnými pro parametrický, u kterého se styl osamostatňuje od potřeb vyprávění, strhává na sebe pozornost a uskupuje se do vzorců s vlastními vývojovými řadami. Na jeho novinku budou stát v řadě nejenom lidé v dlouhých baloňácích, ale i filmoví teoretici a kritici. Jenom děti raději nechte doma a nedovolte jim zhlédnout trailer.
Na něj se podívejte na Vimeu, protože Youtube ho odstranilo kvůli tomu, že porušuje tamní podmínky, jelikož obsahuje nahotu a sexuální obsah.