Jeho hlavní hrdina je Clay Riddel (John Cusack). Toho při návratu domů, a nejen jeho, ale každého, kdo měl zrovna po ruce svůj mobilní telefon, přepadl "puls", který všechny živé (kromě něj) proměnil v běsnící šílence, kteří začnou zabíjet vše neproměněné kolem sebe. Clayovi se podaří utéct do metra, kde objeví skupinku stejně postižených, totiž neproměněných lidí. Clay se spojí s Tomem (Samuel L. Jackson) a než aby čekali, kdy je mobilní zombies doženou, vydají se na cestu ven. V budově, kde se ukryjí, se k nim připojí ještě Alice (Isabelle Fuhrman). Trojice se vydává na cestu apokalyptickou zemí a Clay je odhodlán najít svého syna, který, jak věří, je ještě naživu.
Williams je další tvůrce, který odešel ze souboje s Kingovou knihou poražen. Jeho Cell je další špatnou adaptací, která tak rozšiřuje skupinu zbytečných a nepovedených pokusů o adekvátní filmovou adaptaci Kingova díla. Puls jsem nečetl, takže nevím, zda je špatná už předloha, ale film tedy bez rozpaků jako špatný označím. King se zřejmě snažil sloučit populární zombie a apokalyptciký subžánr s kritikou moderních technologií, kterou před deseti lety představovaly "mobily".
Což o to, Kingův nápad je zajímavý a myšlenka, že my všichni, kteří používáme mobily, jsme vlastně potencionální "zombies pod vlivem svých mobilních telefonů", v sobě skrývá kousavou společenskou kritiku a sarkasmus. Ale co je to platné, když film vypadá jako ta nejbéčkovější zombiáda, co si dovedete představit? Williams natočil to nejtuctovější a nejklišovitější kino, které vypadá jako levná kombinace Úsvitu mrtvých, 28 dní poté a všech Resident Evilů a buhvíčeho ještě dohromady. Originalita nápadu s "pulsem" se vyčerpá v prvních patnácti dvaceti minutách a pak už následuje jen přehlídka ohraných klišé a patosu.
A v porovnání se zmíněnými Cell prostě neobstojí. A nezachraňuje to ani herecká účast obou hlavních hvězd, které se před lety sešly při jiné kingovské adaptaci (Pokoj 1408), kde byly jako spoluhráči obě přesvědčivější (a v kvalitnějším filmu). Zde se už oba herci ztrácí v béčkových vodách, do které zabředli, aniž by svou účastí přinesli nějakou zvláštní kvalitu. Kdyby zde Jackson a Cusack nehráli, bylo by to snad i lepší. Šlo by jen o nepovedené a zbytečné béčko. Takhle to získalo ještě tu trapnou pachuť, kdy je vám obou herců líto (a nebo není) a nechápete, do čeho se to oba nechali zavléct.
Cell lze prostě považovat za další zbytečný a nepovedený kingovský pokus, který není první ani poslední. Pokud vám ale podobná "oddechovka" nevadí, pak nic proti ničemu a každému, co jeho jest. Za sebe ale říkám: tak snad příště.