Americký server Collider.com
zveřejnil svou desítku nejlepších filmových plakátů za rok 2010. Do čela žebříčku byly zvoleny plakáty k filmu Darrena Aronofskyho
Černá labuť. Tříbarevný art deco vizuál je vskutku nezvyklým řešením, na druhé příčce se umístil thriller
Buried, vycházející z klasika filmového plakátu a filmové grafiky Saula Basse, a na bronzové pozici skončil snímek
The Social Network, tedy portrét Jesseho Eisenberga s výstižným sloganem.
Naopak server
Firstshowing.net na přední místo umístil plakát filmu
Buried, avšak zcela jinou verzi než server Collider.com. Žádný název, žádný velký popis, jen fotografie svázaného muže uprostřed tmy se zapalovačem v ruce. Na druhé příčce se nachází vizuál snímku
Let Me In, který dokonalým způsobem výtvarně zachytil onen moment vypadající jako dětská hra, dětství, jež je i zároveň monstrem. Obrys andělíčka vytlačeného do sněhu, který obsahuje i stopy krve. Grafikou M.C. Eschera inspirovaný plakát filmu
Počátek skončil na třetí pozici.
Významný magazín
Soundonsight.org do svého výčtu zase zařadil méně známé filmy a jejich vizuály. Na vrcholu stanul plakát k dokumentárnímu snímku
Smash His Camera, pojednávající o fotografu Ronu Galellovi, jenž je otcem paparazziů. Pod ním se umístil poster také k dokumentárnímu filmu
Stonewall Uprising, který se zabývá nepokoji nově vznikajících hnutí za práva leseb a gayů. A na třetí příčce naopak visí ilustrovaný plakát k
Don’t Be Afraid Of The Dark.
Překvapivě se nikde ve výčtech nevyskytují vizuály k filmům
For Colored Girls (
náhled) či
I’m Still Here (
náhled).