Vedle divadla se Landovský, kterému se mezi přáteli přezdívalo domáckým "Lanďák", začal objevovat také ve filmu. Poprvé se na plátně objevil ve filmu Dědeček automobil, ale mezi jeho hlavní herecké období patří éra "zlatých šedesátých", kde vyvtvořil řadu nezapomenutelných, převážně vedlejších rolí. Uveďme například vojenskou absurditu Každý mladý muž, kde se na plátně setkal i s Václavem Havlem, historická podobenství Údolí včel a o něco slavnější Marketa Lazarová, komedie z (tehdejší) současnosti Svatba jako řemen, divadelní hrou inspirovaný Pension pro svobodné pány či mravoličnou komedii podle Vladimíra Párala Soukromá vichřice. Svojí nejvýznamnější a hlavní roli dostal v Utrpení mladého Boháčka, kde ztvárnil vesnického mladíka, který si "musí" najít nevěstu. Právě tento snímek uvede dnes večer první program České televize spolu s dílem z dokumentárního cyklu Neobyčejné životy.
V období normalizace a po podepsání Charty 77 se Landovský ve filmu objevoval sporadicky. Jmenujme alespoň Ragtime a Kunderovskou adaptaci Nesnesitelná lehkost bytí. Po roce 89 byl Landovský opět obsazován více. Objevil se v surrealisticky laděné Klímovské adaptaci V žáru královské lásky a především ve Švandrlíkovských Černých baronech, kde ztvárnil nezapomenutelnou postavu majora Terazkyho.
V posledních letech se Landovský stáhnul do soukromí, což se snažil zdokumentovat syn Josefa Abrháma v netradičním dokumentárním portrétu Hoteliér, který Landovského zachycuje v obklopení jeho hereckými kolegy z Činoherního klubu. Naposledy se ve filmu objevil ve třetích Bastardech.