Eli Roth (na obrázku vlevo) je fanouškem exploatací, což dává najevo i prostřednictvím svých filmů. Nejenom že oba díly jím napsaného a režírovaného Hostelu jsou variacemi na hixploatace (tj. exploatacemi, v nichž hrozbu představují burani - u něj však lidé z vyšší střední třídy, kteří chtějí mučit ignorantské turisty a turistky). Do svých počinů ještě obsazuje osobnosti spojené s tímto produkčním cyklem. V Hostelu se objevil např. Takashi Miike a v Hostel: Part II Ruggero Deodato.
Druhý jmenovaný není zmíněn náhodou, protože se proslavil především kanibalským shockerem Cannibal Holocaust, jemuž Roth svou novinkou The Green Inferno vzdává evidentně hold. Už samotný název odkazuje na jeden z distribučních titulů Deodatova opusu vomitum maximum.
Původně měl být dole pod textem odkaz na německou upoutávku, která je necenzurovaná a která dle ohlasů dokázala vyvolat pobavení i znechucení, a to v obou případech záměrně. Bohužel ale byla stažena, a tak si budeme muset vystačit s fotografiemi některých mládeži nepřístupných momentů, které se v ní objevily. Upozorňujeme ale, že jsou pro osoby 18+, což se žel z určité části vylučuje s cílovkou FilmServeru.