Godzilla může dopadnout jakkoliv. Jako velmi inteligentní blockbuster kladoucí důraz na vztahy mezi postavami a obsahující přesah, nebo jako selhání indie tvůrce, jemuž byl svěřen velkorozpočtový počin, který je tím nejhorším ve víc než půl století dlouhém produkčním cyklu filmů s monstry (tzv. kaidžu eiga). Nikdo ale snímku neupře promyšlenou reklamní kampaň, která je nesmírně působivá.Platnost věty stvrzuje dvě nové upoutávky. První, nazvaná Kuráž, je kratší, druhá, označovaná při doslovném překladu jako "Rozšířený pohled", je delší. Obě vás ale přikovají do sedačky a vyvolají mrazení v zádech - a to přesto (nebo právě proto?), že nebýt závěrečného objevení titulní stvůry, člověk by tipoval, že půjde o katastrofický biják. Takový, ve kterém nechybí všechna klišé s tímto žánrem spojovaná: dítě, které vidí blížící se nebezpečí v podobě přírodní katastrofy, pes, který před ní utíká, traumatizující smrt blízké osoby ad.
A v čem že je promyšlenost, čím je dána působivost? Propagací, v rámci které je ústřední atrakce z počátku ukrývána, aby byla postupně odhalována. V případě upoutávek je emocionální dopad dán především kombinací dvou prvků: voice-overem (komentářem mimo obraz), který zlidšťuje výjevy destrukcí a katastrof s umírající bezejmenou skupinou lidí, a prací s nediegetickou hudbou (skladba z 2001: Vesmírná Odysea) a zvukovými efekty (řev monstra jako prvek představený během kampaně a poté zakomponovaný do upoutávek).


