Platnost věty stvrzuje dvě nové upoutávky. První, nazvaná Kuráž, je kratší, druhá, označovaná při doslovném překladu jako "Rozšířený pohled", je delší. Obě vás ale přikovají do sedačky a vyvolají mrazení v zádech - a to přesto (nebo právě proto?), že nebýt závěrečného objevení titulní stvůry, člověk by tipoval, že půjde o katastrofický biják. Takový, ve kterém nechybí všechna klišé s tímto žánrem spojovaná: dítě, které vidí blížící se nebezpečí v podobě přírodní katastrofy, pes, který před ní utíká, traumatizující smrt blízké osoby ad.
A v čem že je promyšlenost, čím je dána působivost? Propagací, v rámci které je ústřední atrakce z počátku ukrývána, aby byla postupně odhalována. V případě upoutávek je emocionální dopad dán především kombinací dvou prvků: voice-overem (komentářem mimo obraz), který zlidšťuje výjevy destrukcí a katastrof s umírající bezejmenou skupinou lidí, a prací s nediegetickou hudbou (skladba z 2001: Vesmírná Odysea) a zvukovými efekty (řev monstra jako prvek představený během kampaně a poté zakomponovaný do upoutávek).