Co si představit pod označením "testovací záběry"? V případě počítačem animovaného filmu zjištění toho, jak postavy vypadají, jak se hýbají, jak interagují s prostředím apod. Rozhodně nejde o nic, co by se nakonec objevilo ve výsledném filmu. A nejedná se ani o upoutávku na něj. Obojí ve svém (pr)úvodním slovu zmíní režisér Genndy Tartakovsky, pro kterého je Popeye druhým celovečerním animovaným filmem po Hotelu Transylvánie.Tartakovsky je znám spíše jako tvůrce kultovních animovaných seriálů jako Powerpuff Girls či Dexter's Laboratory, které si zakládají na zřetězení gagů. Ne vždy ale tento přístup funguje na celovečerní ploše, jak si bylo možné potvrdit v Hotelu Transylvánie. Doufejme, že se to nebude týkat Pepka námořníka, jehož poetice chce Tartakovsky zůstat věrný. Fyzické gagy, námořní dobrodružství, jednorozměrné stylizované postavy a Olive jako dáma v nesnázích, kterou je třeba zachraňovat.
A právě na její záchranu se můžete podívat v testu animace, který je ke zhlédnutí níže. V galerii pak najdete také několik fotografií.










