Jsou blockbusterové filmy, jejichž rozpočet je zaplacen ještě před uvedením do kin díky product placementu a tie-in merchandisingu. Vhodným příkladem je Muž z oceli. Oproti němu nemá Godzilla snadnou startovní pozici.
Pokud máte ve velkorozpočtvém trháku superhrdiny, máte jako producent usnadněné provázání svého produktu (filmu) s jinými (značkami), které rády zaplatí za reklamu, jež je vzájemně výhodná (prodává se přece obojí). Jak ale do půlminuty zakomponovat hrozivé monstrum, aby reklama nevyzněla trapně či směšně? Kreativcům od
Snickers se to příliš nepodařilo, protože navlékli muže/ženu do kostýmu, ale pro lidi mající na starost PR Fiatu to neplatí, jak se můžete přesvědčit v prvním videu pod textem. Jednak mají evidentně dost financí na to, aby si mohli dovolit Godzillu vzbuzující respekt a nikoliv posměch, jednak vtipně pracují s optickým klamem (Fiat je větší, než jak se na první pohled zdá, což komunikuje i počet lidí v autě).
Vedle těchto dvou reklam si čekání na středeční předpremiéru (lístky jsou již v prodeji!) můžete zkrátit jednak televizním spotem příznačne nazvaným "Lži" (níže), jednak prohlédnutím si Galerie (výše), do které přibyly originálně řesené plakáty, na nichž je, ale zároveň není vyobrazeno titulní monstrum.
Televizní reklama na nový typ Fiatu 500L s Godzillou (2014).
TV Spot k filmu Godzilla (2014).