Co je in? Komiksové adaptace, především ty od Marvelu, které jsou rodinné. Dál? Subkultura geeků a nerdů, která se díky různým filmům a seriálům dostává do mainstreamu. A ještě? Roboti, kteří pomáhají lidem. Vigilanti, kteří se rozhodnou jednat na vlastní pěst. Samozřejmě zachraňování města, kterému hrozí zkáza, protože to nikdy nevyjde z kurzu. A co není in, tj. je to out? Inu, nejspíš používání slova in a out. Právě tohle (pro jistotu: to, co je in) si uvědomili u Disneyho, když se rozhodli natočit celovečerní verzi marvelovského komiksu Big 6. Premiéru zvolili vhodně na předvánoční trh, kde konkurentem budou především oscarové tituly, na které chodí jiný typ diváků.
Vzhledem k listopadové premiéře je čas na postupné odkrývání nových záběrů z filmu, a tak se není čemu divit, že druhý zveřejněný spot má oproti předchozím videomateriálům navíc pouze pár sekund. V nich zazní v perexu citovaná věta, která dává jasně najevo, že u Disneyho cílí na geeky/nerdy, pro které je hlavní radost z poznání. Na krátkou ukázku se můžete podívat níže a do diskuze pod článek můžete napsat, zda-li jste rozpoznali odkaz na jeden známý eco-horor z úvodu spotu.


