Nevzpomínám si, kdy měl nějaký festivalový titul tak intenzivní marketingovou kampaň. Je to necelý měsíc, co jsme měli možnost vidět první - a dosud díky kombinaci melancholicko ironické písně a obrazu nepřekonanou - upoutávku (či spíše reel). Po ní následoval plakát používající jako svůj motiv chodník slávy a fotografie z natáčení, která byla výjimečná tím, že jí pořidila režisérova dcera. A po ní "alternativní" trailer, který zdůrazňoval motiv dysfunkční rodiny a satirickou linii. Jako kdyby toho nebylo málo, postupně byly zveřejňovány další fotografie, které se soustřeďovaly především na herecké hvězdy, a hned několik klipů, v nichž dominovaly dvousmyslné dialogy a výsměch způsobu života hollywoodské smetánky.
Předcanneskou kampaň završuje další upoutávka, která nejenom že zužitkovává části klipů, ale přidává i nové záběry vytvářející zdání, že by se z žánrového hlediska mohlo jednat o depalmovský sexuální thriller zasazený do prostředí Hollywoodu. A to celé řízlé hororovými motivy, jako je záhadné a vyšinutá dívka s touhou po pomstě a psychicky labilní chlapeček s pistolí, který možná vídá duchy. Vypadá to zatraceně zajímavě a pokud se kanadskému provocauteurovi podaří smíchat všechny žánry do jednoho soudržného celku, půjde o větší jízdu než jeho poslední konverzačka Cosmopolis.










