Prometheus byl prvním výrazným titulem, který popularizoval upoutávky na upoutávky, tj. reklamní anoncování na reklamu, ve které bude víc záběrů z filmu a která zodpoví otázky položené dříve. Sony se této propagační strategie ujalo velmi nápaditě, když v případě Superbowl Spotu zveřejnilo jeho polovinu končící cliffhangerem (padající Peterova milovaná), což mnohé přimělo zhlédnout i zbytek a zjistit, jestli Spider-Man svou lásku zachrání.
A studio v propagaci propagace pokračuje i nadále, když v prvním televizním spotu nazvaném Nová éra komentář mimo obraz sděluje, že si stačí den počkat a přijde plnohodonotná upoutávka. Kdo má za to, že záběrů viděl už víc než ze Spider-Mana 3 před jeho uvedením, kdy dokonce vzniknul půlhodinový sestřih na sebe navazujících scén, ten by se měl finálnímu traileru na Amazing Spider-Man 2 raději vyhnout. Obsahuje totiž předtím nikde neviděné pasáže.
Byla by ale škoda ho přeskočit, protože je nejlepší ze všech. Nechybí mu osudovost a vyvážená kombinace akce, romance i humoru. A kdo viděl předchozí upoutávky, může žasnout nad tím, jak bezchybně všechny linie (především ty se záporáky) sbíhají do jednoho soudržného celku. Finální (doufejme) trailer je níže, televizní spot (na něj) níže.