Jimmy´s Hall má být poslední celovečerní hraný film britského režiséra Kena Loache, jehož jméno je spojeno především se sociálními dramaty (Kes, Sladkých šestnáct let, Něžný polibek). Chvíli to vypadalo, že koprodukční historický film nebude dokončen ne z důvodu nedostatku financí, ale kvůli tomu, že páska potřebná k post-produkci došla a zakoupit ji nelze, protože se přestala vyrábět. Loach je totiž ze staré školy, a tak natáčel nikoliv na digitální, nýbrž na klasický analogový materiál, u kterého je třeba při střihu použít pásku pro rozpoznání obrazové a zvukové stopy na filmovém pásu.
Minulý týden na internetové stránce Screen Daily o ní režisér a střihač v jedné osobě zažádal. Je ironií osudu, že se jí na konec dočkal od lidí z Pixaru, u kterých by člověk neočekával, že vůbec danou věc budou mít k dispozici. Jde přece o studio spojené s animovanými filmy, jejichž produkce i post-produkce probíhá na počítači. Přece se ale tzv. "numbering tape", jak se v angličtině ono nedostatkové zboží nazývá, našla, resp. ji našel Steve Bloom, střihač v kalifornském Pixaru, který naposledy pracoval na Univerzitě pro příšerky.
Bloom že Loachovi zaslala celou zásobu, která byla k dispozici u studia s logem poskakující lampičky, a přidal vlastní ruční kresbu dvou příšerek, Mika a Sullyho, kteří jsou ve střižně zavaleni krabicemi s cívkami od filmu. Spolu s dalšími devíti střihači přiložili ještě kartu s přáním všeho dobrého, protože se ukázalo, že v Pixaru dělají nejenom milovníci klasického Hollywoodu a japonského anime (soudě dle filmů a distribuční činnosti společnosti), ale i tvorby Kena Loache. Ten jim na oplátku zaslal fotografii sebe sama a dvou střihačů, jak pracují na dokončovacích pracech Jimmy´s Hall. Ta se na veřejnost nedostala, ale za to se můžete podívat na výše popisovanou kresbu, která doprovází tento text.