Před pár dny se televizní minisérie 11.22.63 z produkce Hulu inspirovaná knihou Dallas 63 z roku 2011 literárního krále hororu Stephena Kinga definitivně uzavřela. Pilotní díl "The Rabbit Hole" měl skoro celovečerní délku hodinu dvacet minut. Délka následujících sedmi epizod ("The Kill Floor", "Other Voices, Other Room", "The Eyes of Texas", "The Truth", "Happy Birthday, Lee Harwey Oswald", "Soldier Boy", "The Day in Question") se pohybovala zhruba kolem padesáti minut s výjimkou posledního dílu, který má zhruba hodinu.
Jako celek se podařilo výkonným producentům J.J. Abramsovi, Stephenu Kingovi, Bridget Carpenter, která zároveň napsala i scénáře k pilotu, pátému, šestému, sedmému a osmému dílu a Bryanu Burkovi udržet pilotem vysoko nasazenou laťku kvality a ač jsou některé díly o něco slabší než pilot, jako celek je 11.22.63 vyrovnaný a žádná epizoda vyloženě za ostatními nezaostává. Vedle pilotního dílu je pak druhým nejlepším dílem ten závěrečný, kterým vrcholí a gradují události, k nimž to celé v předchozích dílech spělo.
Velký prostor zde dostaly dvě hlavní linie. Tou první je milostná zápletka, ve které se Jake osudově zamiluje do půvabné Sadie. Jejich vztah však musí projít několika zkouškami. Tou první je zjevení se Sadieina násilnického manžela Johna Claytona (T.R. Knight) ve čtvrtém díle. Tím hlavním kamenem úrazu je však samotný fakt a hlavní motiv této minisérie, fakt, že Jake do roku 1960 přicestoval nejen z Maine, ale především z budoucnosti.
Druhou linií je ta, podle které je minisérie pojmenovaná, ono osudné datum Kennedyho atentátu. Pro Američany je tato událost stále traumatem, které je pronásleduje i více jak padesát let od této události. A pronásledovat je ještě nějakých pár desítek let určitě bude. Na rozdíl od Stoneova konspirativního celovečerního filmu JFK se zde tvůrci drží oficiální teorie, podle které zavraždil prezidenta Kennedyho osamělý střelec Lee Harwey Oswald.
Oswaldovi ve skvělém podání Daniela Webbera je zde věnováno skoro tolik prostoru jako milostné zápletce mezi Eppingem a Sadie. Je zde dostatek prostoru na vylíčení celého pozadí jeho činu, jeho rodinné situace a manžeství s Marinou Oswald (Lucy Fry) i jeho vazby na některé politiky. Zajímavě jsou zde obě zápletky propleteny skrze postavu Eppingova přítele Billa Turcotea (George MacKa), který mu nejdříve pomáhá Oswalda sledovat, aby se nakonec s Oswaldem spřátelil a zamiloval se do jeho ženy Mariny.
Závěrečný osmý díl je pak vedle pilotu tím nejlepším z celé série a hlavním ponaučením, které z něj plyne je to, že (SPOILER) chtít změnit minulost i s dobrými umýsly nemusí nutně znamenat, že tím budoucnosti prospějeme. Celá tato minisérie, potažmo Kingova kniha, je vlastně varováním, abychom se nesnažili nijakým způsobem zasahovat do už událého toku událostí. Epping sám několikrát říká, že " se mu minulost snaží házet klacky pod nohy". Osmý díl sdílí shodné rysy s Návratem do budoucnosti 2, jehož je variací. Jen si vzpomeňte, jak se změnila Martyho přítomnost v roce 1985, když se do ní navrátil po odchýlené linii. Něco podobného tu zažije i Jake Epping. (KONEC SPOILERU).
11.22.63 si udržela vysoký standard a jako celek ji lze proto hodnotit známkou 7 z 10. Přičemž pilot a závěrečný díl by klidně snesly i známku vyšší.