Superbowl je velká událost, která přitáhne pozornost velkého počtu diváků, a tak zadavatele reklamy dají za spot čtyři miliony korun. Je pochopitelné, že některá studa (jako Paramount s biblickou epikou Noe) si jsou vědoma nedostatečné atraktivnosti svého materiálu oproti jiným, a tak ukázku uvolní dřív. Jiní si zase nemohou dovolit zaplatit minutu a půl (jako výrobci automobilů Kia), a tak nesestříhanou verzi uvolní předem. Vzhledem k demografickým ukazatelům sledovanosti her a dominanci komiksových adaptací v kinech je jasné, že o největší pozornost budou soutěžit spoty na dvě pokračování "komiksovek": The Amazing Spider-Man 2 a Captain America: Návrat prvního Avengera. Studia na svůj produkt musí nalákat, ale zároveň je třeba ho nějak odlišit, a tak Sony se Spider-Manem přišlo s první polovinou spotu, zatímco Marvel s teaserem na spot. Ano, čtete správně, s teaserem na spot, protože po vzoru kampaně na Promethea se dělají teasery na všechno - teaser na teaser, teaser na trailer... a nově teaser na spot.
A čím teaser na spot láká? Nepřekvapivě spoustou akce, během které nepadne ani jedno slovo, aby náhodou neodvádělo pozornost. Marvel ale kromě nicneříkající a za konkurencí zaostávající půlminutovky přišel s novými plakáty a fotografiemi (z filmu i natáčení), na které se můžete podívat v galerii. A na teaser na spot (ehm) níže:












