Pepek námořník je kultovní postavou, na které vyrostlo několik generací. Má za sebou již jednu filmovou adaptaci, která byla k překvapení mnohých hraná, a nyní se připravuje další. Podívejte se na testovací záběry z ní.
Co si představit pod označením "testovací záběry"? V případě počítačem animovaného filmu zjištění toho, jak postavy vypadají, jak se hýbají, jak interagují s prostředím apod. Rozhodně nejde o nic, co by se nakonec objevilo ve výsledném filmu. A nejedná se ani o upoutávku na něj. Obojí ve svém (pr)úvodním slovu zmíní režisér
Genndy Tartakovsky, pro kterého je
Popeye druhým celovečerním animovaným filmem po
Hotelu Transylvánie.
Tartakovsky je znám spíše jako tvůrce kultovních animovaných seriálů jako
Powerpuff Girls či
Dexter's Laboratory, které si zakládají na zřetězení gagů. Ne vždy ale tento přístup funguje na celovečerní ploše, jak si bylo možné potvrdit v
Hotelu Transylvánie. Doufejme, že se to nebude týkat Pepka námořníka, jehož poetice chce Tartakovsky zůstat věrný. Fyzické gagy, námořní dobrodružství, jednorozměrné stylizované postavy a Olive jako dáma v nesnázích, kterou je třeba zachraňovat.
A právě na její záchranu se můžete podívat v testu animace, který je ke zhlédnutí níže. V galerii pak najdete také několik fotografií.
Test animace k filmu Popeye (2014).