Na ratingu (tj. klasifikaci přistupnosti) záleží jednak studiu, které chce co největši zisky, jednak fanouškům, pokud mají za to, že méně vulgarit a násilí může ubrat na zážitku. Problém nastává, když se dva pohledy (studií, které chtějí vysoké tržby, a fanoušků, kteří chtějí podívanou pro dospělé) střetnou. A bývá to právě u projektů, které si získaly popularitu i díky své nepřikrášlenosti a Rkový rating byl použit jako součást propagace.
Pamatujete na poprask kolem čtvrté Smrtonosné pasti 4.0, která byla PG-13, zatímco do trojky se dotáčela sexuální scéna a přidávalo se násilí a nadávek, když už tvůrci stejně nechtěli nic vystříhávat? Něco podobného se nejspíš bude opakovat u The Expendables 3, protože po dvou Rkových dílech tento bude pouze PG-13.
PG-13. Kategorie přístupnosti, která byla zavedena údajně na popud Stevena Spielberga, v reakci na trojici snímků Indiana Jones a chrám zkázy, Rošťáci a Gremlins, které nebyly vyloženě pro nejmenší, ale jejich obsah nebyl určen výhradně dospělým. A k těm se přidá The Expendables 3, který tento rating obdržel kvůli "násilí včetně intenzivních přestřelek a bitek, a za sprosté výrazy". Trochu zklamání u franšízy, která si zakládá na tom, že je návratem do osmdesátek, které byly násilnější a sprostší, že? Opravdu si studio myslí, že otcové vyrůstající na akčních hvězdách minulého století vezmou své syny do kina?
Pamatujete na poprask kolem čtvrté Smrtonosné pasti 4.0, která byla PG-13, zatímco do trojky se dotáčela sexuální scéna a přidávalo se násilí a nadávek, když už tvůrci stejně nechtěli nic vystříhávat? Něco podobného se nejspíš bude opakovat u The Expendables 3, protože po dvou Rkových dílech tento bude pouze PG-13.
PG-13. Kategorie přístupnosti, která byla zavedena údajně na popud Stevena Spielberga, v reakci na trojici snímků Indiana Jones a chrám zkázy, Rošťáci a Gremlins, které nebyly vyloženě pro nejmenší, ale jejich obsah nebyl určen výhradně dospělým. A k těm se přidá The Expendables 3, který tento rating obdržel kvůli "násilí včetně intenzivních přestřelek a bitek, a za sprosté výrazy". Trochu zklamání u franšízy, která si zakládá na tom, že je návratem do osmdesátek, které byly násilnější a sprostší, že? Opravdu si studio myslí, že otcové vyrůstající na akčních hvězdách minulého století vezmou své syny do kina?