
Po oficiální upoutávce určené pro domácí trh přichází mezinárodní (zacílená na francouzský), ve které je více gagů. Až se člověk bojí, že jsou v ní v rámci jedné montáže úplně všechny... a nebo ještě hůř, ty nejlepší. Subžánr vulgárních komedií se ale za posledních dvacet let od prvního dílu radikálně proměnil, protože humor založený na nedůvtipnosti protagonistů a rozehrání situace do trapna nestačí. Kadence vtipů musí být rychlejší, humor nekorektnější, pobuřující, zároveň ale inteligentní, protože naráží na společenskou problematiku.
Dumb and Dumber To zatím působí jako snímek s vyčpělou poetikou, který může být nejenom kritickým, ale i komerčním selháním. Reklamni kampaň vsází na nostalgii (jak v podobě plakátu, tak i v upoutávce, kde se řeší záležitosti z minulosti), ale ta není samospásná.
Mezinárodní upoutávka na Dumb and Dumber To (2014).