Hollywoodské blockbustery si mnohdy vedou lépe na zahraničních - především asijských, konkrétně japonských - trzích. U Godzilly, která byla původně japonským monstrem, to není jinak.
Formálně progresivní velkorozpočtové snímky, které v kinech "doma" propadnou či skončí pod očekáváním studiových účetních, si vedou dobře na asijském trhu (např.
Speed Racer, ale i
Pacific Rim - Útok na Zemi). Proč to? Jednak jde původně o asijské látky, a tak značka funguje mnohem lépe na zahraničním trhu. Studiím se proto vyplatí investovat do podobných projektů jako
Godzilla, která není koncipována pouze s ohledem na americké a japonské publikum.
Remake/sequel původně japonského remaku je koncipován jako mezinárodní blockbuster, jehož hrdiny jsou lidé z několika kontinentů, ale nezapomíná se na původ monstra. Pro nás to znamená, že ještě před očekávanou premiérou vychází nový tv spot, ve kterém ale nejsou žádné nové záběry, stylový plakát nejenom pro Země vycházejícího slunce, a trailer, ve kterém je víc než předtím odhalena podoba Godzilly.
Japonská upoutávka filmu Godzilla (2014).
Mezinárodní japonská upoutávka filmu Godzilla (2014).
Japonský TV Spot filmu Godzilla (2014).