Biografie v režii Joea Danteho by dle příslibů měla být velmi odlehčená. Málokdo bohužel ví, že tvůrce spojovaný nejčastěji s kultovními Gremlins a Gremlins 2, jež vzdávaly poctu novým médiím, natočil v první polovině 90. let Matinee, jež se nostalgicky ohlíželo za těmi "starými". Komedie o producentovi brakových děl Lawrenci Woolseym, zasazená do období vrcholící kubánské krize, vzdávala ironický hold Williamu Castleovi, jenž experimentoval se 4D projekcemi. Dante je vhodnou volbou nejenom z toho důvodu, že v Cormanově produkční stáji celovečerně debutoval eko hororem Piraňa, čímž se zařadil po bok filmařů jako Francis Ford Coppola, Ron Howard, Peter Bogdanovich či Martin Scorsese.
Ačkoliv Colin Firth zvládne oscarově zahrát i koktající krále, pro úlohu producenta, režiséra, scenáristy a herce, jenž je žijící legendou, vhodný příliš není. Ať již dal přednost namluvení marmeládu milujícího medvídka, nebo byl jednoduše přeobsazen, Quentin Tarantino se jeví jako lepší volba. Ne proto, že by vedle režírování a psaní scénářů vynikal i jako herec (i jeho kamarádi ho obsazují pouze do cameo rolí), ale protože jeho expresivní projev i znalost kinematografie jsou ideální kombinací. Byl to on, kdo Cormanovi předával před čtyřmi roky Oscara na Governors Awards a k jeho filmům v těch svých odkazuje, protože mu byl velikým vzorem (ve scénáři k celovečernímu debutu Gauneři mu děkuje, v jiných jsou k vidění plakáty či trička s motivy z "cormanovek", hovořil o něm v dokumentu Cormanův svět).
A co na to Corman? Ten si v The Man with Kaleidoscope Eyes střihne cameo výkonného producenta, který bude proti vzniku Tripu. Pro ty, kteří (ne)jsou proti Tarantinově herectví, a pro ty, kteří (ne)jsou proti či neznají Cormanovo dílo, přikládáme níže videa.