Jak se dokončovala Zmizelá?

Vydáno: 18.10.2014 21:00 - | foto: facebook tvůrce

O Davidu Fincherovi je známo, že velmi často opakuje záběry, z nichž pak vybírá ten nejlepší. Už se ale tolik neví, že podobně perfekcionistický je během post-produkce, čili dokončovacích prací.
Zmizelá (cover)Zmizelá je pro mnohé redaktory FilmServeru filmem roku, a tak se nelze divit tomu, že je jí věnována taková pozornost. Vyšla recenze předlohy, což není úplně běžný postup, a samozřejmostí byl i profil režiséra Davida Finchera. Ne úplně klasická byla i TOPka, která namísto výběru nej mapovala celou filmografii ve dvou článcích. A snímku i osobě režiséra jsme se věnovali ve speciálním podcastu, který si můžete poslechnout na Mixcloudu.

Ještě předtím, než si budete moct přečíst zhodnocení soundtracku (již dnes od páté hodiny) a než bude publikována makrorecenze a jeden publicistický text o nespolehlivosti vyprávění ve Fincherových počinech, můžete zhlédnout jedno krátké video o post-produkci.

Ignorujte, že je veskrze propagačního rázu, protože má vyzdvihnout kvality Adobe Premiere Pro CC, které umožňuje zpracování materiálu v 6K, koordinaci práce na několika různých místech a dolaďování trikových sekvencí v After Effect. Důležité je, že mluví dvakrát Oscarem oceněný střihač Kirk Baxter o tom, jak Fincher natáčí záběry, jakým způsobem s ním spolupracoval, o co jim šlo apod. Video můžete zhlédnout níže:

Featurette "Gone Girl goes from raw 6K footage to Hollywood thriller with the power of Adobe Premiere Pro CC" (2014)


NÁZORY

Vložit názor

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou. E-mail je třeba pouze pokud budete chtít zasílat reakce a nebude zveřejněn.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova filmserver
Bez správné odpovědi na tuto otázku nebude názor přidán.

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY