Strážci Galaxie jsou součástí marvelovské druhé fáze, přitom ale představují riziko, protože nejsou pokračováním originu jako dosavadní předchozí (Iron Man 3, Thor: Temný svět, Captain America: Návrat prvního Avengera). Reklamní kampaň mají ale tak efektivní, že na vesmírné dobrodružství zavítá snad každý, komu chyběla pořádná braková zábava. Poslední trailer navíc mnohé překvapil tím, že látka funguje jako dramatická podívaná.Přesto ale tvůrci nejspíš vsadí na komediální nadsázku, která tak skvěle zabírá v upoutávkách - a je jedno, jestli jsou určeny pro kino, nebo pro televizi. Po Hooked on a Feeling, které si získalo takovou oblibu, kdyby mnohé zklamalo její nepoužití, přišli chlápci a dámy z marketingového se Spirit in the Sky a nyní s Cherry Bomb.
Jak na vás prodloužený - minutový - spot zabere s poslední jmenovanou skladnou, můžete zjistit níže. Do diskuze nám pak napište, co na něj - a vybranou píseň - říkáte.














