Dvě krátké ukázky se přitom snaží, seč můžou, aby konkurovaly superhrdinským komiksovým adaptacím. V obou komentář mimo obraz slibuje, že budeme mít co dočinění s novou generací hrdinů a padouchů, čímž se na jednu stranu distancuje od superhrdinských dobrodružství, na tu druhou se ale veze na vlně jejich popularity, protože být pouhým hrdinou z masa a kostí už evidentně nestačí.
A protože studio nejspíš cítí průšvih, není divu, že vypustilo i prodlouženou verzi půlminutového Superbowl spotu, která navíc obsahuje úvod Joela Kinnamana, jenž ztvárňuje Alexe Murphyho/RoboCopa. V ní doporučuje návštěvu IMAXu, protože jenom v něm skutečně vyniknou akční scény. (Zapomněl ale dodat, že se netočilo na IMAX kamery, a tak si návštěvníci připlatí "pouze" za větší plátno a kvalitnější zvuk.)
A do oběhu se dostala i jeho obhajoba PG-13 sestřihu, ve které tvrdí, že pokud si člověk věci domyslíš, než aby mu byly přímo ukázány, je to lepší. Zmiňuje i případ Verhoevenova originálu, který měl nejprve X, než byl sestříhán na přijatelné R. Zdá se, že Kinnaman se stal na místo režiséra oficiálním mluvčím kampaně, když se José Padilha nepohodl se studiem. Na to, jestli byly Padilhovy stížnosti oprávněné, si budeme počkat do čtvrteční premiéry.