Přesto si ale našel čas na režii reklamy na parfém pro prestižní značku Dolce & Gabbana, která si oslovením světoznámého a ceněného tvůrce zajistí promo nejenom v lifestyleových, ale i těch filmových časopisů či serverů. Zveřejnění dvou a půl minutové režisérské nesestříhané verze s názvem Street of Dreams zároveň dobře funguje v rámci pomalu vrcholící kampaně na Vlka z Wall Streetu, protože v obou titulech je Matthew McConaughey. Pouze v reklamě na parfém se k němu připojuje Scarlett Johansson, která spolu s ním tvoří pár vydávající se na cestu po historii jednoho města (New Yorku) i vztahu dvou lidí. V glamour černobílém krátkometrážním počinu zní Il Cielo Una Stanza od Miny a filmové fanoušky určitě pobaví, nakolik sebeuvědoměle je prezentována romance ústředního páru. Vlk z Wall Streetu ale nejspíš nepotřebuje podpůrný marketing, když nedávno získal Grand Key Art Award za propagaci, konkrétně za úplně první upoutávku. V ní byl příběh zbohatlíka překvapivě prezentován jako rozverná komedie, ke které je vhodné použít píseň Kanye Westa, jehož skladby od Velkého Gatsbyho konotuji zhýralost smetánky. Na trailer i na reklamu Dolce & Gabbana se můžete podívat níže.