Divák se ale dovtípí velmi záhy. Sice ještě netušíme, o co jim vlastně jde, ani proč si pro své "hry" vybraly zrovna Evana, ale brzy se to dozvíme. Eli Roth totiž záhy ukáže své karty a tahle partie bude do té doby bezúhonného manžílka pěkně mrzet. Nebezpečné pokušení je eroticky laděným home invasion thrillerem, což je vcelku vděčný subžánr, viz například mnohem zdařilejší The Guest. V žádném případě nečekejte horor ani americkou verzi Hostelů, kterými se Roth proslavil. Knock Knock nepřináší do tohoto žánru nic nového, pokud tedy nepočítáme jeho erotické ladění, a bohužel ani nic objevného a zajímavého.
Zdaleka nejzajímavější ze všeho je úvodní kamerová jízda během úvodních titulků, která alespoň nabídne krásné panoramatické záběry Hollywoodu a jeho okolí. Jakmile se ale přesuneme do místa děje, kterým je Evanův dům, začne nejdříve rutinní evokace rodinné idylky a posléze docela nezajímavá hra na kočku, v tomto případě koček (doslova), s myší. Těžko říct, co si hlavní hvězda filmu, Keanu Reeves od spolupráce s Rothem sliboval. Ale zřejmě do jeho projektu nějaké naděje vkládat musel, protože kromě hlavní role byl i jedním z výkonných producentů. Pokud chtěl nakopnout svou trochu uvadající kariéru s některými nevýraznými kousky z poslední doby (Muž Taiči, 47 róninů), tak se mu to s Knock Knock moc nepovedlo.
Kladem ale je, že se alespoň zkusil přehrát do civilní role a vzdal se dalších kung-fu ambicí. Také měl zřejmě chuť si projednou zahrát obyčejného chlápka a oběť. Reeves nehraje vyloženě špatně, ale k herectví například takového Michaela Douglase v Základním instinktu, kde si pro změnu zahrála hodně sexy inteligentní Sharon Stone, to má na míle daleko. Reeves lépe vypadá než hraje. Tím se dostáváme i k ústřední dvojce mladých sexy dračič, které si s mírně přihlouplou titulní postavou zahrávají. Jednu z nich (Genesis) si protekčně zahrála Rothova manželka. Obě také dobře vypadají, zvláště na začátku, kde obě promáčené zaťukají na Evanovy dveře, ale s hereckým uměním je to u obou zhruba na stejné úrovni jako u Reevese.
Pochybná je ale vůbec celá jejich "hra". A pochybná je i Rothova motivace, proč tento film natočil. Co jím chtěl sdělit? To, co sděluje, je už dost omšelé. Každý "může uklouznout". Příležitost dělá zloděje a stejně tak i nevěrníka. Obě dívky se tváří jako spasitelky morálky, ale co je žene k jejich chování, je záhadou. Jedna z nich (Bel) sice přiznává jako důvod "zneužívání otcem", ale co to má společného s Evanem? A koho to vlastně zajímá? A tak se můžeme bavit jen tím, jak vynalézavě si obě vedou v teroru připitomělého a vzorného architekta. Jediným trochu zajímavým okamžikem je moment, kdy jejich "hry" naruší Evanův přítel Louis (Aaron Burns). Ten se sice ukáže nebýt tak naivním jako Evan, zato má zase astma. Dále ale nebudu nic vyzrazovat.
Knock Knock má alespoň dobrou hudbu Manuela Riveiro, která je šmrnclá latino prvky. Stejně jako je jimi šmrnclé i herecké obsazení a vůbec celý štáb tohoto low budget thrilleru. Roth si alespoň na nic nehraje, nesnaží se o veledílo, ale pouze o dobrou zábavu. Té se vám ale moc nedostane. Jde prostě jen o další dost zbytečnou samoúčelnou hříčku režiséra, který rád natáčí hlavně horory. Tento je ale jen průměrným lehce eroticky laděným thrillerem, kterých bylo natočeno několik o dost lépe.