Nechme mluvit samotného návrháře Keltona Crama: "Jonathan Liebesman (režisér hraného filmu Želvy Ninja - pozn. redakce) měl spoustu nápadů ohledně odlišných osobností každé z Želv, což určovalo velikost, kostým, vybavení. Vše se zakládalo na původních Želvách Ninja, ale přístup byl mnohem filmovější. donnie, mozek s vybavením, Mikey, surfař, Leo, tradiční, a samozřejmě Raphael, rebel."
"Proces to byl náročný a zabral nám půl roku. Měl jsem to štěstí, že jsem s Liebesmanem pracoval hned zpočátku a pomáhal jsem navrhovat Želvy ve 2D. Jakmile byly základní siluety a nápady, přesunuli jsme se rychle na 3D, ve kterém jsme Želvy několikrát udělali a několikrát předělali. Liebesmana těšilo, že se toho mohl účastnit a že mohl s návrháři pracovat na anatomii Želv. Mohl tak dosáhnout toho, co chtěl," vyjádřil se Cram, jehož dva návrhy můžete vidět jak zde v článku, další ve větším rozlišení v galerii výše.
"Proces to byl náročný a zabral nám půl roku. Měl jsem to štěstí, že jsem s Liebesmanem pracoval hned zpočátku a pomáhal jsem navrhovat Želvy ve 2D. Jakmile byly základní siluety a nápady, přesunuli jsme se rychle na 3D, ve kterém jsme Želvy několikrát udělali a několikrát předělali. Liebesmana těšilo, že se toho mohl účastnit a že mohl s návrháři pracovat na anatomii Želv. Mohl tak dosáhnout toho, co chtěl," vyjádřil se Cram, jehož dva návrhy můžete vidět jak zde v článku, další ve větším rozlišení v galerii výše.
Nejinak to bylo s Trhačem, na jehož návrhy se taktéž můžete podívat (dole pod Želvami). "Během procesu jsme Trhače několikrát měnili. Scénář byl hodně přepisován, a tak jsme předělali Trhačův vzhled a funkci. Strávil jsem spoustu času navrhováním různých verzí podob Trhače," dodal Kelton Cram. Důvod, proč Trhač ve filmu vypadá jako mecha robot než člověk v brnění, by jistě zajímal nejednoho želvího fanouška. Třeba se mezi bonusy na "modrých" discích dočkáme i různých verzí scénářů nebo alespoň dokumentů, které změny a výrobní proces objasňují.