
Nechme mluvit samotného návrháře Keltona Crama: "Jonathan Liebesman (režisér hraného filmu Želvy Ninja - pozn. redakce) měl spoustu nápadů ohledně odlišných osobností každé z Želv, což určovalo velikost, kostým, vybavení. Vše se zakládalo na původních Želvách Ninja, ale přístup byl mnohem filmovější. donnie, mozek s vybavením, Mikey, surfař, Leo, tradiční, a samozřejmě Raphael, rebel."
"Proces to byl náročný a zabral nám půl roku. Měl jsem to štěstí, že jsem s Liebesmanem pracoval hned zpočátku a pomáhal jsem navrhovat Želvy ve 2D. Jakmile byly základní siluety a nápady, přesunuli jsme se rychle na 3D, ve kterém jsme Želvy několikrát udělali a několikrát předělali. Liebesmana těšilo, že se toho mohl účastnit a že mohl s návrháři pracovat na anatomii Želv. Mohl tak dosáhnout toho, co chtěl," vyjádřil se Cram, jehož dva návrhy můžete vidět jak zde v článku, další ve větším rozlišení v galerii výše.
"Proces to byl náročný a zabral nám půl roku. Měl jsem to štěstí, že jsem s Liebesmanem pracoval hned zpočátku a pomáhal jsem navrhovat Želvy ve 2D. Jakmile byly základní siluety a nápady, přesunuli jsme se rychle na 3D, ve kterém jsme Želvy několikrát udělali a několikrát předělali. Liebesmana těšilo, že se toho mohl účastnit a že mohl s návrháři pracovat na anatomii Želv. Mohl tak dosáhnout toho, co chtěl," vyjádřil se Cram, jehož dva návrhy můžete vidět jak zde v článku, další ve větším rozlišení v galerii výše.
