Nejenom natáčením celovečerných filmů živ je režisér. Pro známou značku je zároveň výhodné oslovit slavnou osobnost, protože ta zajistí nejenom to, že reklama bude od valné většiny ostatních odlišná, a tudíž upoutá. Postará se nepřímo i o to, že o krátké televizní ukázce budou psát i filmové servery a o výrobku se dozví víc lidí, a tudíž to bude mít pozitivní dopad na prodej. No... a taky že jo.Ačkoliv po jednom zhlédnutí reklamy od Davida Lynche nemám vůbec ponětí, na co že měla poutat. Jenom doufám, že se kultovní autor vrátí k dlouhometrážní tvorbě a rozhodne se udělat počítačem animovaný film, jenž by jeho surrealistické poetice vyhovoval zdaleka nejlépe.
Rukopis Michela Gondryho v třiceti sekundách není příliš patrný, protože je ústřední mužská postava málo chcípáčkovská. Ovšem v některých stylistických řešeních (rozmístění postav před kamerou, její zaplněnost a plynulé přechody mezi jednotlivými prostory) se tvůrce Věčného svitu neposkvrněné mysli nezapře.
Režisér pokračování 300 Noam Murro znovu dokázal, že umí vyprávět obrazem a že je mu patriotický nacionalismus vlastní. Firma Guiness nejspíš sama ví, proč právě tyto hodnoty chce komunikovat veřejnosti.




