Na druhou stranu se distributorům nelze příliš divit, protože ohlasy z festivalů jsou rozporuplné (ačkoliv převažují pochvalné), fotografie působí výstředně a trailer znemožňuje jasnější žánrovou klasifikaci a zacílení na publikum, než aby oslovil kokokoliv jiného než nepočetný okruh Gilliamových fanoušků. Přitom se upoutávka určená pro mezinárodní trh snaží, když kombinuje výpravu, na které jsou vidět "production values", s milostným příběhem a jakože akčními sekvencemi.
Podívat se na ni můžete níže. A pokud by krátká - byť nepochybně efektivní - minuta a půl nestačila, můžete si připomenout dřívější a pozdější trailer. Snad bude návštěvnost znovu-setkání Pythonů tak vysoká, že přesvědčí některého z "alternativnějších" distributorů (Aerofilms?) k zakoupení snímku a uvedení do českých kin. Na festivalovém programu v českých/moravských/slezkých luzích a hájích po něm zatím není ani vidu, ani slechu.