V šestici televizních spotů toho mnoho nového z X-Men: Budoucí minulost není, alespoň ne v porovnání s dosud zveřejněnými upoutávkami. Několik záběrů na něco, co vypadá jako souboj na stadionu (Temný rytíř povstal reloaded?) a jeden vtip s Wolverinem a Mystique, které jsou zopakovány v téměř každém spotu. Překvapí, a to v negativním slova smyslu, jak moc je audiovizuální kampaň k tomuto cross-overu mutantích časových rovin nenápaditá. Pouze první a pátý spot z dosavadní šestice vyčnívá, protože se od zbytku výrazně odlišuje. V prvním - i díky japonským mezititulkům značícím zacílení na asijský trh - jde spíše o emoce než o sled money-shotů, a tak jsou v něm zužitkovány osudové momenty známé z trailerů. Pátý pak nápaditě představuje motenty komentářem mimo obraz, který náleží hlavnímu záporákovi.
S výjimkou prvního a pátého se ostatní zaměřují na Sentinely/Drony, které mají přinést zkázu nejenom mutantům, ale i všem lidem, čemuž je třeba zabránit. V půlminutových spotech tak není víc, než jenom sled akce a hlášek, ale fanoušci prvních dvou dílů a X-Men: První třída doufají, že X-Men: Budoucí minulost bude patřit mezi inteligentní blockbustery.







