Sony si je moc dobře vědomo toho, že rebootovat sérii několik let po zakončení trilogie značce příliš neprospívá a že Marvel i Warner Bros. představují silnou konkurenci, co se týče komiksových adaptací.

Audiovizuální kampaň před uvedením rebootu/restartu
The Amazing Spider-Man ukázala celých 25 minut z celého filmu. V případě nenápaditě nazvaného pokračování
The Amazing Spider-Man 2 chce Sony nejspíš překonat sebe sama, až si diváci budou klást otázku, jestli má vůbec smysl chodit do kina na něco, z čeho jednak viděli jednu čtvrtinu, jednak jim bylo ukázáno to nejlepší.
Pokud ale ani po
třech plnohodnotných upoutávkách,
dvoudílném Superbowl spotu, showreelu záporáků,
dokumentech a kdo ví čeho všeho ještě nemáte dost, potěší vás dnes zveřejněné video nazvané
Povstání Electra a určené pro mezinárodní trh. Ve třech minutách vedle nových eye-candy záběrů dá znovu najevo, že je stále něco neodkrytého z minulosti Petera Parkera, co bude souviset se zrodem záporáka Electra, který spojí všechny ostatní padouchy, jimž bude Spider-Man aka okostýmovaný Peter Parker čelit.

Propagace skrze záporáky je rozhodně jeden z možných způsobů, jak odlišit snímek v tom nemalém množství komiksových adaptací, kterých se dočkáme letos v létě. Pořád lepší, než když byla část kampaně na
Spider-Mana 3 postavena nejenom na výši rozpočtu, který měl automaticky zaručovat velkolepost, ale i uvádění velkého čísla spolu s náklady na marketing. Na další audiovizuální materiál se podívejte níže, jestli stále nemáte dost, ostatní si nejspíš počkají až do květnové kinopremiéry. Do ní jistě bude ještě o čem psát.
Povstání Electra, mezinárodní video k The Amazing Spider-Man 2.