Úspěšnosti - komerční i kritické - biblické epiky Noe se ale nejspíš obává, a tak zveřejnila spot ještě před jeho premiérou na Superbowlu. Biblické epiky byly v Hollywoodu naposledy divácky vyhledávané v 50. letech minulého století, a tak je kampaň vedena se snahou zasáhnout co nejširší publikum, které chce znovu vidět známý příběh, ale jinak. A samozřejmě nesmí chybět atrakce, což by příslib zániku civilizace měl splňovat.
Slogan "Buďte svědky neodvyprávěného příběhu nejepičtější události na světě" je sice prvoplánový, ale odpovídá výše nastíněné strategii. Přitom se ze spotu zdá, že jsme tento příběh slyšeli, četli či viděli nesčetněkrát, ale rozhodně ne v režii Darrena Aronofského, od kterého nelze čekat návrat k poetice padesátkových biblických epik, protože by se Russell Crowe jako Noe měl ušpinit, ačkoliv Zeus bude zastávat funkci Deus ex machina (ehm), aby se atrakce valily jako řeka z přehrady při povodních (ehm).