Tři spoty, určené do televize, přesvědčí nejspíš málokoho. Neobsahují (skoro?) žádný nový materiál, jako kdyby veškeré money-shoty byly vyplýtvány už předtím. A na rozdíl od trailerů, které dokázaly oslovit jak širší diváckou skupinu prahnoucí po akčním filmu dle posledních trendů, tak fanoušky originálu svým aktualizovaným satirickým přesahem, spoty nenabízí nic "navíc". Jde o sestřih toho, co bylo k vidění již v upoutávkách, se závěrečným stvrzením, že po původním Rkovém Robovi máme očekávat jeho teen-friendly variantu s ratingem PG-13. Spojení satirických špilců v podobě glos obchodníků či vědců, generické akce a nerozvinuté melodramatické linie na malé ploše třiceti sekund či jedné minuty bohužel dost dobře nefunguje.
Ačkoliv jsou spoty určeny pro mezinárodní trh, dva z nich titulkovým překladem a voice-over komentářem oslovují především asijské publikum. Na všechny se můžete podívat níže:




