Godzilla v nové upoutávce a televizním spotu

Vydáno: 11.12.2013 14:40 - | foto: facebook tvůrce

Včera si svou dlouho očekávanou internetovou premiéru odbyl trailer na druhý americký remake původně japonské Godzilly. Dnes byla zveřejněna mezinárodní upoutávka a televizní spot, na které se můžete podívat v článku..
Mezinárodní upoutávka (s japonskými titulky) a televizní spot jsou v podstatě kratšími verzemi prvního traileru. A nutno dodat, že lepšími, protože jsou vystaveny v kontrastních blocích, a proto dosahují větší působivosti. 

Minutu a půl trvající upoutávka se sestává ze tří bloků, kdy v prvním dominuje komentář mimo obraz, v druhém ambientní hudba a ve třetí zvukové efekty. Přitom se při seskoku padákem ke Godzille vytváří očekávání, jak titulní monstrum bude vypadat, což je nám odtajněno až na konci. V půlminutovém spotu jsou použity poslední dvě části z mezinárodního traileru, a tak po obrazech hrůzy vidíme příšeru, která je za ní zodpovědná.

Fanoušky původní japonské Godzilly Ishirō Hondy by mohlo potěšit logo společnosti Toho v úvodu i přítomnost japonských titulků a mezititulků u obou "klipů" promo kampaně. Podívat se na ně můžete níže:

Mezinárodní upoutávka (s japonskými (mezi)titulky) k filmu Godzilla.

Mezinárodní TV spot k filmu Godzilla.


NÁZORY

Vložit názor

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou. E-mail je třeba pouze pokud budete chtít zasílat reakce a nebude zveřejněn.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova filmserver
Bez správné odpovědi na tuto otázku nebude názor přidán.

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY