Jeff Sackman a Michael Baker na Mezinárodním filmovém festivalu v Torontu oznámili, že mají v plánu vyprodukovat předělávku snímku Shivers, který je zahraničními zdroji mylně označován za celovečerní debut Davida Cronenberga, přestože kanadský provocauteur předtím víc jak hodinové Stereo i Crimes of the Future. Dvojice producentů si pro zveřejnění této informace nemohla vybrat lepší místo, protože v Torontu je část programu věnována právě retrospektivě Cronenbergovy tvorby.
Předpokládejme, že nejste v Torontu, kde bude Shivers taktéž uvedeno, abyste si ho připomněli/poprvé zhlédli. Nízkorozpočtový horor, uvedený do kin v polovině 70. let, pojednával o nákaze přenášené parazitem (s podobou kombinující exkrement a falus), která se začne šířit v jednom uzavřeném bytovém komplexu. Zatímco první polovina se svou aseptičností a klinickým pozorovatelstvím ještě nesla v duchu předchozích Cronenbergových počinů, druhá variovala žánrové vzorce zombie filmu a končila provokativně otevřeně.
Předělávku nihilistického díla, které reagovalo na šíření tehdy ve společnosti prosazovaných politických a genderových idejí, by měla režírovat Dánka Rie Rasmussen. Dánská režisérka a scenáristka je známa především jako hrající modelka, která se objevila v rolích dlouhonohých žen ve Femme Fatale a Angel-A. Natáčení by mělo začít v únoru příštího roku podle scénáře Iana Driscolla, který napsal Jesus Christ Vimpere Hunter, v němž jsou lesbické upírky, mexický bojovník El Santo i muzikálová vystoupení, a Smash Cut, což je splatterpunková pocta Herschellu Gordonu Lewisovi.
Rasmussen i Driscoll se budou snažit o aktualizaci, tj. přenesení do dnešní doby, a producenti slibují, že rozhodně nebudou chtít mládeži přístupnou verzi. Přesto, modelka režírující remake Cronenbergova kultu podle scénáře béčkaře, jehož pokusy o poctu brakové kinematografii končí jako trash? Inu, předělávka Shivers může leda pozitivně překvapit.