Plush je nejenom název snímku, ale i fiktivní kapely v něm. Její zpěvačka, vycházející rocková hvězda Hayley (Emily Browning), přijde o bratra, který se předávkoval, a druhé album má negativní odezvu ze strany odborné veřejnosti a mizivý zájem od té laické, což se projeví na katastrofálním prodeji. Jelikož její bratr zastával v kapele funkci kytaristy, nalezne za něj náhradníka, mladíka Enza, jenž ji dostane z deprese a pomůže kapele zpět k uměleckým výšinám. Ačkoliv je Hayley vdaná a má dvě děti, s Enzem se sblíží i milostně, aby následně zjistila, že představuje nebezpečí nejenom pro ni, ale i pro její nejbližší, jelikož je šílenec s velmi temnou minulostí.
Nástin zápletky se může jevit jako spoileroidní, ale tento vývojový vzorec nemůže překvapit nikoho, kdo někdy v životě viděl víc než jeden erotický thriller. Žánr, který byl díky komerčnímu a kritickému úspěchu Základního instinktu v 90. letech velmi populární, se pokusí resuscitovat Catherine Hardwicke - a s ním i svou kariéru. Po Stmívání, jehož fenoménu se otevřeně vysmál představitel Edwarda Robert Pattinson a sebekriticky se k celé sáze vyjádřila i samotná autorka Stephenie Meyer, pokračovala Hardwicke v podobném duchu Červenou karkulkou. Doufejme ale, že v Plush nebude pouze přizpůsobovat žánr optice pasivní ženské protagonistky, čímž by ho na místo ozvláštňování spíš ani ne automatizovala, ale vyloženě kastrovala.
Trailer, který je vzhledem ke své krátké délce a nenastínění zápletky spíše teaserm, působí jako návrat Hardwickové k estetice nezávislého filmu a explicitnosti jejich raných děl, zejména Třináctky. Atmosferický sled obrazů, podkreslený písní s textem "I´m too sexual", střídá výjevy erotické s těmi násilnými a sugestivnosti dosahuje expresivitou stylu (makrodetaily části těl, černobílé a přeexponované sekvence).