Stejně jako s trailery, tak se i s plakáty na nadcházející hity v poslední době roztrhl pytel. Pojďte si s námi projít ty nejlepší kousky, které stojí za zveřejnění.
Prometheus je jedním z nejočekávanějším filmů příštího roku.
Ridley Scott, návrat ke sci-fi, propojení s vetřelčí ságou a především zástup perfektních herců jsou věci, které vám dovolí se domnívat, že to, co nás čeká v červenci, bude přinejmenším srovnatelné s klasikou jako
Blade Runner. První plakát má hodně minimalistickou a tajemnou auru, natěšení však ještě znásobuje. Čemu patří ta tvář, na kterou člen posádky astronautů svítí? A už jste vlastně viděli
první teaser?.
Druhé
The Expendables jsme už také měli tu čest vidět v
prvním teaseru, ale
Sly a jeho banda také přicházejí s regulérním a úderným plakátem. Ten na první pohled vypadá jako jeden z dlouhé řady "character posterů", takže možná můžeme očekávat, že se v efektně vypálené dvojce objeví i další známí bijci v čele s
Chuckem Norrisem nebo
Arnoldem Schwarzeneggerem. Když to tak vezmu, takový kalibr filmu nepotřebuje nic víc. Lidé do kina stejně přijdou.
Zběsilá (nejspíš) řezničina
Timura Bekmambetova Abraham Lincoln: Vampire Hunter půjde do přímé opozice se
Spielbergovým životopisem
Lincoln s
Danielem Day-Lewisem. Zatím sice není jasné, kdo bude mít navrch, první jmenovaný se však zatím představuje na stylových plakátech. Jednoduchý nápad se zobrazením dne a noci vypadá i na tak malé ploše velmi stylově a je jasné, že se sekerou bude ve výsledném filmu nejspíš sranda. Po režisérově anarchistickém
Wanted nemám sebemenší pochyby.
Hry o život mají už za sebou na internetu rovnou dvě premiéry (zavzpomínat můžete
zde a ještě více pak
tady), ale ještě by se nedalo říct, že bychom s napětím přepisovali žebříček nejočekávanějších titulů příštího roku. Příběh mladé Katniss, která s lukem neloví divou zvěř ale své vrstevníky, je vlastně takovou light verzí
Běžícího muže. Sympatie se teď snaží získat slibně vypadajícím posterem, který využívá nejprovařenější hollywoodská plakátová klišé - postavu otočenou zády a oranžové zabarvení. Díky tomu může logo
Hunger Games jednoduše zapadnout do celého konceptu a připomenout, že celý svět se bude dívat. Jestli i my, to je zatím otázka.
Posledním přírůstkem do početné rodinky je
The Amazing Spider-Man. Režisér
Marc Webb si nejspíše řekl, že je zbytečné znovu divákům připomínat, že se chystá další příběh pavoučího muže, a tak si vystačí jen s taglinem "The Untold Story", který možná méně znalejším divákům napoví, že Peter Parker se tentokrát nezamiluje do Mary-Jane a nebude bojovat s Green Goblinem. Minimalistický plakát také hlásí, že tentokrát se přitvrdí a vše bude po vzoru moderních trendů drsnější a temnější. Snad se to povede, očekávání jsou totiž veliká.