O Davidu Fincherovi je známo, že velmi často opakuje záběry, z nichž pak vybírá ten nejlepší. Už se ale tolik neví, že podobně perfekcionistický je během post-produkce, čili dokončovacích prací.
Zmizelá je pro mnohé redaktory FilmServeru filmem
roku, a tak se nelze divit tomu, že je jí věnována taková pozornost. Vyšla recenze
předlohy, což není úplně běžný postup, a samozřejmostí byl i
profil režiséra
Davida Finchera. Ne úplně klasická byla i TOPka, která namísto výběru nej mapovala celou filmografii ve
dvou článcích. A snímku i osobě režiséra jsme se věnovali ve speciálním podcastu, který si můžete
poslechnout na Mixcloudu.
Ještě předtím, než si budete moct přečíst zhodnocení soundtracku (již dnes od páté hodiny) a než bude publikována makrorecenze a jeden publicistický text o nespolehlivosti vyprávění ve Fincherových počinech, můžete zhlédnout jedno krátké video o post-produkci.
Ignorujte, že je veskrze propagačního rázu, protože má vyzdvihnout kvality Adobe Premiere Pro CC, které umožňuje zpracování materiálu v 6K, koordinaci práce na několika různých místech a dolaďování trikových sekvencí v After Effect. Důležité je, že mluví dvakrát Oscarem oceněný střihač
Kirk Baxter o tom, jak Fincher natáčí záběry, jakým způsobem s ním spolupracoval, o co jim šlo apod. Video můžete zhlédnout níže:
Featurette "Gone Girl goes from raw 6K footage to Hollywood thriller with the power of Adobe Premiere Pro CC" (2014)