Monstra, nebo mutanti? Otázka, kterou si klade divák blockbusterů při rozhodování, na co v druhé půli května jít do multiplexu. Zatímco Godzilla odhaluje nové záběry na fotografiích a v dokumentech, X-Meni mají spoty.
V šestici televizních spotů toho mnoho nového z
X-Men: Budoucí minulost není, alespoň ne v porovnání s dosud zveřejněnými upoutávkami. Několik záběrů na něco, co vypadá jako souboj na stadionu (
Temný rytíř povstal reloaded?) a jeden vtip s Wolverinem a Mystique, které jsou zopakovány v téměř každém spotu. Překvapí, a to v negativním slova smyslu, jak moc je audiovizuální kampaň k tomuto cross-overu mutantích časových rovin nenápaditá.
Pouze první a pátý spot z dosavadní šestice vyčnívá, protože se od zbytku výrazně odlišuje. V prvním - i díky japonským mezititulkům značícím zacílení na asijský trh - jde spíše o emoce než o sled money-shotů, a tak jsou v něm zužitkovány osudové momenty známé z trailerů. Pátý pak nápaditě představuje motenty komentářem mimo obraz, který náleží hlavnímu záporákovi.
S výjimkou prvního a pátého se ostatní zaměřují na Sentinely/Drony, které mají přinést zkázu nejenom mutantům, ale i všem lidem, čemuž je třeba zabránit. V půlminutových spotech tak není víc, než jenom sled akce a hlášek, ale fanoušci prvních dvou dílů a
X-Men: První třída doufají, že
X-Men: Budoucí minulost bude patřit mezi inteligentní blockbustery.
Oficiální mezinárodní (japonský) TV spot č. 1 na film X-Men: Budoucí minulost.
TV spot č. 2 na film X-Men: Budoucí minulost (2014).
TV spot č. 3 na film X-Men: Budoucí minulost (2014).
TV spot č. 4 na film X-Men: Budoucí minulost (2014).
TV spot č. 5 na film X-Men: Budoucí minulost (2014).
TV spot č. 6 na film X-Men: Budoucí minulost (2014).