Společnosti Sony v rámci korporátní synergie patří tištěné periodikum
Entertainment Weekly, které má i své webové stránky. A protože pro studio Sony je prioritou číslo jedna
Amazing Spider-Man 2, věnovala jedno tištěné vydání právě jemu. Vedle článků, které představovaly nové padouchy a věnovaly se budoucnosti franšízy, byla součástí vydání i série třinácti fotografií, jež byly publikovány i na netu. Nahráli jsme je do galerie, abyste se na ně mohli podívat ve vyšším rozlišení (jsou to ty s nápisem "Entertainment Weekly"). Třináctka promo fotek - nejenom z filmu, ale i z natáčení a "ateliérovek" - se nese v duchu dosavadní kampaně, která se zaměřovala především na záporáky, aby se komiksovky od Sony odlišily od těch od Marvelu či Foxů. Krátce před uvedením marketingové oddělení klade důraz na Green Goblina, jehož jednak ukazuje ve vší své zkaženosti v detailu obličeje, jednak celého i s kostýmem na fotce z natáčení a jednak na "momentce" z filmu, kde je vidět i jeho kluzák. Za necelý měsíc se dozvíme odpověď na otázku, jestli diváci slyší spíše na superpadouchy než superhrdiny.