Nová generace hrdinů a padouchů ve spotech na RoboCopa

Vydáno: 04.02.2014 21:00 - | foto: facebook tvůrce

Remake RoboCopa má premiéru koncem tohoto týdne, a tak studio dělá vše pro to, aby dostalo diváky do kin. Superbowl spot se ovšem ocitl mimo centrum pozornosti, než ho do něj zpátky dostal Joel Kinnaman.
Fotografie z filmu RoboCop / RoboCopSouhrn filmových spotů, které byly k vidění během Superbowlu, jsme vám přinesli již včera. A v průběhu týdne jsme upozorňovali na ty, které byly v rámci propagace zveřejněny dříve, ať již se jednalo o kompletní verze (jako u biblické epiky Noe), první poloviny (jako u The Amazing Spider-Man 2), případě teasery (jako u Captain America: Návrat prvního Avengera). Opomněli jsme ale přitom upoutávky lákající na RoboCopa, protože ty se jednak dostaly na síť později, jednak byly završením reklamní kampaně, která byla rozporuplná a diváckou pozornost nepřitáhla (a pokud, tak ne zrovan v pozitivním slova smyslu).

Dvě krátké ukázky se přitom snaží, seč můžou, aby konkurovaly superhrdinským komiksovým adaptacím. V obou komentář mimo obraz slibuje, že budeme mít co dočinění s novou generací hrdinů a padouchů, čímž se na jednu stranu distancuje od superhrdinských dobrodružství, na tu druhou se ale veze na vlně jejich popularity, protože být pouhým hrdinou z masa a kostí už evidentně nestačí. 

Abbie Cornish, Joel Kinnaman ve filmu RoboCop / RoboCopA protože studio nejspíš cítí průšvih, není divu, že vypustilo i prodlouženou verzi půlminutového Superbowl spotu, která navíc obsahuje úvod Joela Kinnamana, jenž ztvárňuje Alexe Murphyho/RoboCopa. V ní doporučuje návštěvu IMAXu, protože jenom v něm skutečně vyniknou akční scény. (Zapomněl ale dodat, že se netočilo na IMAX kamery, a tak si návštěvníci připlatí "pouze" za větší plátno a kvalitnější zvuk.)

A do oběhu se dostala i jeho obhajoba PG-13 sestřihu, ve které tvrdí, že pokud si člověk věci domyslíš, než aby mu byly přímo ukázány, je to lepší. Zmiňuje i případ Verhoevenova originálu, který měl nejprve X, než byl sestříhán na přijatelné R. Zdá se, že Kinnaman se stal na místo režiséra oficiálním mluvčím kampaně, když se José Padilha nepohodl se studiem. Na to, jestli byly Padilhovy stížnosti oprávněné, si budeme počkat do čtvrteční premiéry.

Superbowl spot (15s) k filmu RoboCop.

Superbowl spot  (30s) filmu RoboCop.




NÁZORY

Vložit názor

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou. E-mail je třeba pouze pokud budete chtít zasílat reakce a nebude zveřejněn.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova filmserver
Bez správné odpovědi na tuto otázku nebude názor přidán.

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY