Nymfomance Larse von Triera se nedá před uvedením upřít, že má velmi promyšlenou a efektní a zároveň i efektivní marketingovou strategii. Informace jsou postupně dávkovány s jasnou pravidelností. Každý měsíc je uveřejněna jedna krátká - minutová - ukázka vždy z jedné kapitoly. (První, druhá, třetí a čtvrtá.) Nárazově se na norských či dánských filmových serverech objevují zkazky o podobě obou snímků. (V češtině jsou taktéž k přečtení.) Do toho přicházejí spekulace ohledně možného uvedení necenzurované verze až na canneském festivalu. (Snad se jí ale dočkáme dřív.) A samozřejmě bulvárně laděné zprávy o tom, jak se to má s natáčením sexuálních scén a podílu hereckých hvězd na nich. (Všichni lžou.)
Nejde sice o nic přelomového, protože u artové produkce se dlouhodobě při propagaci zdůrazňoval sexuální aspekt (kdo pamatuje americké fotosky k Zloději kol s detailem ženského pozadí na bicyklu?), ale jenom výjimečně to bylo natolik systematické jako v tomto případě. Čtrnáctka zveřejněných plakátů postav jednak připomíná, nakolik hvězdně je titul (či vzhledem k rozpůlení ve dví tituly) obsazen, jednak umně balancuje na hraně přístupnosti vyobrazením herců nahých a při orgasmu.
Ženy jsou pochopitelně zachyceny v detailu či polodetailu, pokud mají dostatečně dlouhé vlasy pro zakrytí inkriminovaných partií, a u mužů můžeme být mnohdy rádi, že se zůstalo u polodetailu. Dvěma výjimkami je plakát s Shiou LaBeoufem, jehož postava je jako jediná v post-koatální fázi, a ten se Stellanem Skarsgårdem, před jehož character posterem varujeme slabší povahy a zároveň jsme vděčni za to, že nebyl vyfotografován v tzv. americkém plánu (od kolen nahoru). V galerii si můžete prohlédnout všech čtrnáct.