Námět ani story snímku nejsou vůbec originální a v průběhu nebo po jeho skončení se jen můžeme dohadovat a ptát se: kolikrát a kde jsme „to“ již viděli? Máme zde jednak motiv stále palčivého, jedno jestli balkánského, nebo jiného válečného konfliktu, kde dochází k brutálním zvěrstvům ve jménu čehosi nebo kohosi, což nemůže nikdy jak brutalitu, tak snad nějaký „vyšší“ smysl takového konání ospravedlnit. Máme zde motiv „hry na kočku a myš“, jež úzce souvisí s motivem pomsty, která chutná dobře nejen za studena, ale v jakékoliv podobě, alespoň ve filmu to tak zhusta platí. A nakonec tu máme nádherné přírodní exteriéry, ve kterých se celá tato vražedná „show“ odehrává. Asi každého tedy napadne obligátní otázka: proč bych se na to měl tedy dívat? Stojí to za to? I přes neoriginální story a klišovitý scénář si lze tento oldschoolově laděný film „nezávazně“ užít. Musíte ale patřit do lehce „bizarní“ skupiny diváků, k níž se sám počítám a kterou bych nazval „spolek přátel Johna Travolty“, případně „spolek přátel Roberta De Nira“, v ideálním případě obou. Pokud hledáte něco neotřelého nebo akčnějšího, případně něco s mladými hereckými představiteli, musíte se poohlédnout po něčem jiném, protože valnou většinu filmu sledujeme pouze tyto dva herce (Milo Ventimiglia i Elizabeth Olin tu hrají jen „křoví“). Jelikož ale oba mají poměrně značnou fanouškovskou obec, nemusel by být pro ně Killing Season (nejlépe asi přeloženo jako „Sezona lovců“) vůbec ztrátou času.
Zřejmě nejzajímavější pasáží z celého filmu není ani ona druhá „lovecká“ akční polovina, ale to, co jí bezprostředně předchází a co s akcí nemá vůbec nic společného. Sledovat čistě přátelské a komorní „tlachání“ těchto dvou velkých herců „na chatě v horách“ a atmosféru podbarvenou skladbou Johnyho Cashe, kterou se jim zde „pomocí“ Jägermeistera podařilo vytvořit, bylo naprosto bezprostřední a odzbrojující. Poté ale přichází ona „povinná“ akční část, kdy se obě postavy nahánějí po temném lese, a i přes příjemný naturalismus některých scén (zvláště lýtko De Nira stojí za zmínku) je to jen jedno velké ohranné klišé, ač bezchybně natočené. Když pak konečně dojde na finální zúčtování, které může i nemusí působit překvapivě (záleží na úhlu pohledu každého diváka), a oba muži si vše vyříkají, tak to zase začne celé působit mnohem přirozeněji. Oba herci zde předvádí svůj kvalitní herecký standard. Mimo něj upoutá Travolta svým podivně vypadajícím zastřižením vousů a poněkud komickým, ale pozoruhodně zvládnutým „balkánským“ přízvukem. De Niro hrající zde spíše druhé housle tu taky má pár scén, kde na chvíli probudí něco ze svého časem už notně „provařeného“ hereckého umu. Kladem Killing Season pak jsou rozhodně příjemná orchestrální hudba Christophera Younga a nádherně nasnímané přírodní exteriéry Apalačského pohoří, kde se natáčelo. Celkově bych to shrnul tak, že jde o solidní komorněji laděný akční duel, který více než tím, že „by něco znamenal“, pobaví dobře fungující hereckou chemií ústřední dvojice hvězd. Pokud nebudete od snímku očekávat něco víc, neměli byste být zklamáni.