Recenze: Tajný život mazlíčků 2 stojí opět na roztomilosti a groteskovém humoru

Vydáno: 19.06.2019 11:30 - Jan Varga | foto: facebook tvůrce

Pokračování Tajného života mazlíčků přichází do kin s další náloží zvířecího dovádění. Děti to zabaví spolehlivě, dospělé to alespoň neurazí a neunudí.

Tajný život mazlíčků 2Recenzoval/a Jan Varga dne 19.06.2019 11:30. Pokračování Tajného života mazlíčků přichází do kin s další náloží zvířecího dovádění. Děti to zabaví spolehlivě, dospělé to alespoň neurazí a neunudí. Hodnocení: 3
Tajný život mazlíčků 2
The Secret Life of Pets 2
Komedie / Rodinný / Dobrodružný / Animovaný
USA, 2019 , 86 min.

Režie: Chris Renaud, Jonathan del Val
Scénář: Brian Lynch
Hudba: Alexandre Desplat
Herci: Patton Oswalt, Kevin Hart, Harrison Ford, Eric Stonestreet, Jenny Slate, Tiffany Haddish, Lake Bell, Dana Carvey, Bobby Moynihan, Hannibal Buress, Chris Renaud, Ellie Kemper, Pete Holmes, Nick Kroll, Sean Giambrone

Česká premiéra: 20.06.2019

Fotografie z filmu Tajný život mazlíčků 2 / The Secret Life of Pets 2Animovaný film Tajný život mazlíčků byl před třemi roky velmi úspěšný, a tudíž pochopitelně vzniklo jeho pokračování, natočené v podobném duchu a za použití prakticky stejného mustru – všechny jeho zápletky jsou opět v podstatě jen záminkami pro všelijaké zvířecí groteskové skopičiny, které jsou na filmu tím hlavním. Protože dětem je víceméně jedno, o čem snímek je, hlavně když je dostatečně střelený, akční a je v něm hodně roztomilých zvířátek, která neustále skotačí a halekají.

Fotografie z filmu Tajný život mazlíčků 2 / The Secret Life of Pets 2Takže psi Max a Baron jsou odvezeni na venkov, kde si přivykají životu v jiném prostředí a Max se učí být odvážným a sebevědomým. Králík Snížek se v kostýmu superhrdiny vydává zachránit tygra z cirkusu, kde jej týrá zlý ruský principál. A fenka Brigitte se učí chovat jako kočka, aby se mohla zdárně infiltrovat do kočičí domácnosti. Všechny tyto dějové zápletky jsou v podstatě triviální a mají i jednoduché pointy a jejich primárním cílem je posloužit jako pojivo pro sérii zvířecích gagů a akčních scén, do nichž se tvůrci pokusili natlačit co nejvíc hrdinů z předchozího filmu a několik nových navíc.

Celkový dojem z Tajného života mazlíčků 2 je přitom v podstatě stejný jako z prvního dílu – jde o mírně nadprůměrnou dětskou zábavu na jedno použití, jejíž humor stojí převážně na primitivních fyzických eskapádách a pozbývá jakékoli sofistikovanosti, a která děti spolehlivě zabaví (i když na projekci se nejvíc smály u závěrečných titulků, doprovázených legračním sestřihem videí s domácími zvířaty) a dospělé aspoň neurazí a neunudí. Předpokládám, že na trojku nebudeme muset čekat moc dlouho.

Český trailer k filmu Tajný život mazlíčků 2