On-line reportáž: Slavnostní předávání 86. Cen Akademie

Vydáno: 03.03.2014 01:00 v sekci Články | Publicistika - | foto: facebook tvůrce

Nemáte možnost sledovat Oscary, ale chcete znát jména vítězů krátce po vyhlášení? Sledujete přenos, ale rádi byste si přečetli názory člena redakce na výsledky? Pak je naše reportáž právě pro Vás.

Oscar 2014Letos není nutné pokoutně shánět linky, na kterých je stream předávání Oscarů, protože jedna stránka jich nabízí hned několik. Ano, mám na mysli Oscar.tomizzi.com, kde je i varianta s českým komentářem Odvážných palců (jak současných, tj. Fuky, Michailidise a Přivřelové, tak i jednoho bývalého - Tomáše Baldýnského).

Komu by ale video z předávání a český komentář nestačil, je zde správně. Na FilmServeru budeme průběžně aktualizovat seznam nominovaných o vítěze (níže) a nebudeme se tajit ani tím, co si myslíme (názor bude vždy pod danou kategorií po jejím vyhlášení). Prozatím (do 2:30) můžete sledovat promenádu po červeném koberci, kde více či méně známé osobnosti propagují sebe, film, na kterém se podílely, a oděv, který mají na sobě. Nominovaným se totiž fandí tím víc, čím lepší je za nimi příběh.

Víte, jak zdlouhavé a obtížné bylo pro Cuaróna natáčení Gravitace? A slyšeli jste, že Barkhad Abdi byl řidičem limuzíny, než se v Kapitánu Phillipsovi postavil Tomu Hanksovi a uhrál to? Co že to Leonardo DiCaprio před chvílí říkal o dobové symptomatičnosti snímku, ve kterém hrál a který produkoval? Mimoestetické faktory (PR především) sehrávají možná větší roli, než by si mnozí rádi přiznali.

KOMPLETNÍ SEZNAM NOMINACÍ VČETNĚ OCENĚNÝCH:

Steve McQueen při natáčení filmu 12 let v řetězechNEJLEPŠÍ FILM

• Gravitace
  • Kapitán Phillips
  • Klub poslední naděje
  • Philomena
  • Nebraska
  • Špinavý trik
  • Her
  • 12 let v řetězech
  • Vlk z Wall Street

12 let v řetězech získalo cenu Janu Svěrákovi navzdory, přestože neobsahuje ani jednoho chlapečka z okupantského národa, který je po revoluci přijat v demokratické společnosti mezi přející Čechy. Dost ironických narážek na nejapná prohlášení režiséra komerčních hitů jako Kuky se vrací (ok, od teď). McQueenův snímek může být mylně kritizován kvůli ústupkům z pozic získaných předchozí tvorbou, ale přitom je příkladem díla vstřebávajícího do sebe postupy umělecké kinematografie i videoartu a vyjadřujícího se neexplicitně k minulosti stejně jako k současnosti.

Alfonso Cuarón při natáčení filmu GravitaceNEJLEPŠÍ REŽIE

• Alfonso Cuarón – Gravitace
  • Steve McQueen – 12 let v řetězech
  • David O. Russell – Špinavý trik
  • Alexander Payne – Nebraska
  • Martin Scorsese - Vlk z Wall Street

Je paradoxní, že snímek, kterému je vytýkána jednoduchost zápletky, má cenu za režii i díky příběhu. Alfonso Cuarón dlouho vyvíjel technologii, která by mu umožnila natáčet dle představ, musel ustoupit požadavkům studia, ale přitom na filmu pracoval dlouhé roky, než dosáhl dokonalosti. Pokud někdo vnímá kategorii režie s tím, že nejlepší je ten, kdo má jednotnou vizi, jíž dosáhne, bude s volbou Akademiků spokojen.

Matthew McConaughey ve filmu Klub poslední naděje / Dallas Buyers ClubNEJLEPŠÍ MUŽSKÝ HERECKÝ VÝKON

• Christian Bale - Špinavý trik
  • Bruce Dern - Nebraska
  • Leonardo DiCaprio - Vlk z Wall Street
  • Chiwetel Ejiofor - 12 let v řetězech
  • Matthew McConaughey - Klub poslední naděje

Matthew McConaughey se dostal do věku, kdy člověk neuhraje role v romantických komediích jenom tím, že sundá tričko. Přeorientoval se proto na dramatické úlohy, ve kterých dokazuje, že se v něm kritici pletli. Filmy Zabiják Joe, Bernie a Mud ho ukázaly pro některé v až příliš temné poloze, než aby za ně získal uznání. Až Klub poslední naděje ho prezentoval jako chameleóna, který svede střídat role, což jeho postava potřebuje kvůli pašování léků.

Jared Leto ve filmu Klub poslední naděje / Dallas Buyers ClubNEJLEPŠÍ MUŽSKÝ HERECKÝ VÝKON VE VEDLEJŠÍ ROLI

• Barkhad Abdi - Kapitán Phillips
  • Jonah Hill - Vlk z Wall Street
  • Bradley Cooper - Špinavý trik
  • Jared Leto - Klub poslední naděje
  • Michael Fassbender - 12 let v řetězech

Oscaři začínají, jak je zvykem, u (vedlejších) hereckých kategorií. Jared Leto byl i naším tipem na vítěze, jak jste se mohli dočíst v našem speciálu. Cena pro něj zároveň demonstruje nesmyslnost toho, z čeho si moderátorka večera při úvodním vstupu dělala legraci, tj. z binárních opozic. Leto totiž ztvárňuje transgender postavu, která není ani mužem, ani ženou, protože prochází přeměnou pohlaví. A následná montáž animovaných postav dává najevo, že bychom se mohli jednou dočkat i kategorie neopomíjející herce, jejichž výkon je ve filmu neviditelný kvůli performance capture a je pouze slyšet díky dabingu.

Cate Blanchett ve filmu Jasmíniny slzy / Blue JasmineNEJLEPŠÍ ŽENSKÝ HERECKÝ VÝKON

• Amy Adams - Špinavý trik
  • Judi Dench - Philomena
  • Cate Blanchett - Jasmíniny slzy
  • Meryl Streep - Blízko od sebe
  • Sandra Bullock - Gravitace

Cate Blanchett podala ze všech nejlepší výkon a neuškodilo jí ani to, že tomu tak bylo ve snímku Woodyho Allena, jehož jméno je poslední týdny vláčeno médií kvůli aféře spojené s pedofílií. Stejně jako je nejasná kauza přiživující bulvár, i ztvárnění titulní Jasmíny Blanchett je mistrně nejednoznačné. Máme k ní být empatičtí, když si za své neštěstí může ve velkém sama, jelikož preferovala určitý styl života? A nebo je tento způsob uvažování příznačný pro všechny nehledě na příslušnost k třídě, jenom ta vyšší z toho má neurózy, a tak jde o komedii?

Lupita Nyong'o ve filmu 12 let v řetězech / 12 Years a SlaveNEJLEPŠÍ ŽENSKÝ HERECKÝ VÝKON VE VEDLEJŠÍ ROLI

• Sally Hawkins - Jasmíniny slzy
  • Jennifer Lawrence - Špinavý trik
  • Lupito Nyong´O - 12 let v řetězech
  • Julia Roberts - Blízko od sebe
  • June Squibb - Nebraska

Cena pro herečku, jejíž jméno umí málokdo vyslovit. A ještě méně lidí napsat. Lupita Nyo... Lupita má ale to štěstí, že se kroužkuje či odklikává, takže má pozlaceného plešouna doma. Při přebírání "předvedla" Halle Berry, které bylo vytýkáno, že její výkon z Plesu příšer není oscarový, protože hraje sebe samu ("hysterku"). Doba snad ale natolik pokročila, že je oceňován silný herecký výkon, ne to, co reprezentuje (úspěch pro etnikum) - či kritizován za to, že posiluje stereotypy (přepjatá emocionalita spojená se ženami).

Fotografie z filmu Ledové království / FrozenNEJLEPŠÍ ANIMOVANÝ FILM

• Croodsovi
  • Ledové království
  • Já, padouch 2
  • O myšce a medvědovi
  • Kaze Tachinu (The Wind Rises)
Souboj mezi 3D (Ledové království) a 2D (O myšce a medvědovi, potažmo Kaze tachinu) animací byl rozhodnut ve prospěch první jmenované. U Kaze Tachinu nezabralo ani to, že jde o dílo žijící legendy, kterou mají ve Státech rádi a kterou lidé od Pixaru protěžují, kde můžou. Málokdo totiž věří již x-tému oznámení, že tentokrát jde opravdu, ale skutečně opravdu o poslední dílo mistra Haya Miyazakiho, který zde dlouho nebude.

Chiwetel Ejiofor ve filmu 12 let v řetězech / 12 Years a SlaveNEJLEPŠÍ ADAPTOVANÝ SCÉNÁŘ

• Před půlnocí - Richard Linklater, Julie Delpy, Ethan Hawke
  • Kapitán Phillips - Billy Ray
  • Philomena - Steve Coogan, Jeff Pope
  • 12 let v řetězech - John Ridley
  • Vlk z Wall Streetu - Terence Winter

Dlouhé dialogy, které se zdály improvizované, ale nejsou. Nevyhrály. Netradičně vystavěná kritika dopadu globalizace. Taky nevyhrála. Těšitel davů, ve kterém je vše, ale hlavně ať nerozrušuje. Překvapení, že byl vůbec nominován. Sošku má 12 let v řetězech, které je ze všech jmenovaných nejkonvenčnější. A poslední v řadě, nespolehlivá a značně sebeuvědomělá variace Scorseseho mafiánských a gangsterských opusů bohužel zůstala u pouhé nominace.

Joaquin Phoenix ve filmu Ona / HerNEJLEPŠÍ PŮVODNÍ SCÉNÁŘ

• Nebraska - Bob Nelson
  • Her - Spike Jonze
  • Jasmíniny slzy - Woody Allen
  • Klub poslední naděje - Craig Borten, Melisa Wallack
  • Špinavý trik - David O. Russell, Eric Warren Singer

Skoro by se chtělo napsat, že se na každého dostalo. Pak si člověk ale vzpomene na Špinavý trik (a je rád) a v zápětí na Vlka z Wall Street (a není rád) a řekne si, že dvě scorseseovky se vyrušily navzájem. Pro Spikea Jonze je uznání za scénář především znakem osamostatnění se od režiséra natáčejícího dle scénáře Charlieho Kaufmana, v jehož stínu dlouhodobě byl. A za sci-fi romanci o vyrovnání se s rozchodem a nových způsobech navazování kontaktu si světla ramp zasloužil.

George Clooney, Sandra Bullock ve filmu Gravitace / NEJLEPŠÍ KAMERA

• Velmistr - Philippe Le Sound
  • Gravitace - Emmanuel Lubezki
  • V nitru Llewyna Davise - Bruno Delbonnel
  • Nebraska - Phedon Papamichael
  • Zmizení - Roger A. Deakins
Zmizení bylo krátce po své americké premiéře favorizováno na oscarového kandidáta za nejlepší film, ale nakonec si muselo vystačit s technickou kategorií, a navíc ještě neproměněnou. Deakinsovy promyšlené kompozice, důmyslně střídající velikost záběru v závislosti na prostoru, ve kterém se kamera nachází, mají jenom nominaci. I pravověrní deakinsovci snad pochopí, že nalezení pevného prostorového bodu, ze kterého by byl objekt snímán, nemělo letos konkurenci. Zvlášť když práce kamery odpovídá významovému přesahu o hledání rovnováhy a pevné půdy pod nohama.

Leonardo DiCaprio, Carey Mulligan, Joel Edgerton ve filmu Velký Gatsby / The Great GatsbyNEJLEPŠÍ KOSTÝMY

• Špinavý trik - Michael Wilkinson
  • Velmistr - William Chang Suk Ping
  • Velký Gatsby - Catherine Martin
  • The Invisible Woman - Michael O´Connor
  • 12 let v řetězech - Patricia Norris

Velký Gatsby může překvapit, psali jsme, a skutečně se tak stalo. Akademici ocenili neprávem přehlížený snímek loňského roku, který je vyzdvihován jenom v technických kategoriích, ale přitom u něj vše slouží celku. Spolupráce se zavedenými oděvními značkami, proměna způsobu oblékání s ohledem na vývoj postav i vyprávění a odvážná kombinace dobových a současných prvků si sošku zasloužila.

NEJLEPŠÍ CELOVEČERNÍ DOKUMENT

• The Act of Killing
  • Cutie and the Boxer
  • Dirty Wars
  • The Square
  • 20 Feet from Stardom

Dobře, tohle čekal málokdo. My rozhodně ne, protože jsme se ani neobtěžovali do systému nahrát byť jen jednu jedinou fotografii k dokumentu 20 Feet from Stardom o vokalistech, jelikož nebyl výrazný ani v médiích, ani nebyl kdovíjak dobře přijímán. Lze se pouze dohadovat, jestli favorizovaný The Act of Killing byl pro Akademiky těžkým soustem, které nestrávili do konce. Obzvlášť prodloužená verze zachází v provokativnim konceptu, založeném na autoterapeutické funkci umění (přehrávání zážitků z minulosti), ještě dál.

NEJLEPŠÍ KRÁTKOMETRÁŽNÍ DOKUMENT

• CaveDigger - Jeffrey Karoff
  • Facing Fear - Jason Cohen
  • Karama Has No Walls - Sara Ishaq
  • The Lady in Number 6: Music Saved My Life - Malcolm Clarke, Nicholas Reed
  • Prison Terminal: The Last Days of Private Jack Hall - Edgar Barens

Fotografie z filmu Gravitace / NEJLEPŠÍ STŘIH

• Špinavý trik - Jay Cassidy, Crispin Struthers, Alan Baumgarten
  • Kapitán Phillips - Christopher Rouse
  • Klub poslední naděje - John Mac McMurphy, Martin Pensa
  • Gravitace - Alfonso Cuarón, Mark Sanger
  • 12 let v řetězech - Joe Walker

Budou dějiny přepsány? Cena za střih je důležitější, než se zdá, protože nejvíc Akademiků je mezi střihači (uvádí se přes sedm set) a stalo se pravidlem, že jejich hlas je rozhodující i v případě nejlepšího filmu. Na svých výročních cenách, nazvaných Eddie, se přiklonili na stranu Špinavého triku a Kapitána Phillipse, na Oscarech ke Gravitaci. Autor článku patří k tomu nepočetnému množství skeptiků, kteří mají za to, že spolupráce Cuaróna (režiséra) a Lubezkého (kameramana) se v případě přehypeované Gravitace zautomatizovala. Postprodukce zakryje střih vytvořením kompoziční návazností mezi dvěma záběry a délka sekvencí zásadně nevyčnívá z poetických tradic IMAXového dokumentu prezentujícího krásy přírody.

Fotografie z filmu Velká nádhera / La grande bellezzaNEJLEPŠÍ ZAHRANIČNÍ FILM

• The Broken Circle Breakdown - Belgie
  • Velká nádhera - Itálie
  • Hon - Dánsko
  • Omar - Palestina
  • Chybějící obraz - Kambodža

S ohledem na středoevropský čas, kdy máme po desáté hodině večerní, lze bez cenzury napsat následující: podle statistik tvoří Akademii převážně heterosexuální bílí muži postaršího věku, a tak bylo téměř stoprocentní jistotou, že Oscara obdrží Velká nádhera. Polemická pocta odkazu Federica Felliniho vypráví o bílém heterosexuálním muži mezi mezi důchodem a smrtí, který víc než dvě hodiny vzpomíná na to, jaké to bylo, když si poprvé štrejchnul. Nostalgie zvítězila nad morálně vyhroceným dramatem o vině a trestu, které je druhým nejlepším Vinterbergovým počinem (Hon). I nad dílem, které stírá striktní kategorie fikčního a nonfikčního vyprávění (Chybějící obraz).

Matthew McConaughey ve filmu Klub poslední naděje / Dallas Buyers ClubNEJLEPŠÍ MAKE-UP A VLASOVÁ STYLISTIKA

• Klub poslední naděje - Adruitha Lee, Robin Mathews
  • Jackass Presents: Bad Grandpa - Stephen Prouty
  • Osamělý jezdec - Joel Harlow, Gloria Pasqua-Casny

Nestalo se, v co někteří se smyslem pro podvratný humor doufali. Situace, kdy nedobře přijatý snímek (Zamilovaný profesor, resp. Jackass Presents: Bad Grandpa) získá uznání v technické kategorii (make-up), se neopakovala. Nebýt ale dodatku v podobě "vlasové stylistiky", těžko říct, jak by to dopadlo. Předoscarová kampaň Klubu poslední naděje přece jenom byla kontroverzní, když stavěla na tom, že za masky a make-up bylo utraceno pouze pět set dolarů. Vlasové kreace Matthewa McConaugheyho ale posloužily jeho výkonu, a na to nejspíš byl brán ohled.

Sandra Bullock ve filmu Gravitace / NEJLEPŠÍ HUDBA

• Zlodějka knih - John Williams
  • Gravitace - Steven Price
  • Her - William Butler, Owen Pallett
  • Philomena - Alexandre Desplat
  • Zachraňte pana Bankse - Thomas Newman

Pro Stevena Price byla Gravitace první nominací a málokdo očekával, že bude nakonec proměněna, když proti němu stála výrazná jména (John Williams, Desplat, Newman) a mnohem tradičněji pojaté hudební kompozice. U Gravitace je ale každá složka tak pečlivě sladěna se všemi ostatními, že v návaznosti na zvukové efekty dělá i ze samotného poslechu velmi intenzivní fyzický zážitek. Syntezátory se hlásí ke slovu.

Fotografie z filmu Ledové království / FrozenNEJLEPŠÍ PÍSEŇ

• "Alone Yet Not Alone" z Alone Yet Not Alone, hudba: Bruce Broughton, text: Dennis Spiegel (vyřazeno)
  • "Happy" z Já, padouch 2, hudba a text: Pharrell Williams
  • "Let it Go" z Ledové království, hudba a text: Kristen Anderson-Lopez, Robert Lopez
  • "Ordinary Love” z Mandela: The Long Walk To Freedom
  • "The Moon Song" z Her, hudba: Karen O, text: Karen O, Spike Jonze

"V animovaných filmech zní písně, aby vyhrávaly případné ceny," mohlo by znít nepsané pravidlo, které se v Hollywoodu drží již od dob Disneyho. A nic se na něm nezměnilo ani poté, co animované snímky dostaly samostatnou kategorii. Škoda, že opomenuta zůstane kauza spojená s vyřazením písně Alone Yet Not Alone, jejíž tvůrci na rozdíl od ostatních nominovaných Akademiky ovlivňovali přímo e-mailem a nikoliv nepřímo vlivem v médiích, které vlastní.

Leonardo DiCaprio ve filmu Velký Gatsby / The Great GatsbyNEJLEPŠÍ VÝPRAVA

• Špinavý trik
  • Gravitace
  • Velký Gatsby
  • Her
  • 12 let v řetězech

S Moulin Rouge se Baz Luhrmann trefil do revivalu muzikálů, což mu zajistilo dosud největší počet nominací. V dalších letech úspěch již nezopakoval, jelikož si Akademie jeho snímků vždy povšimla pouze v "technických" kategoriích jako výprava a kostýmy, přičemž pokaždé zůstalo u pouhé nominace. Až letos si Luhrmannova manželka Catherine Martin může připsat další dvě sošky k těm, které již má za Moulin Rouge.

NEJLEPŠÍ KRÁTKOMETRÁŽNÍ HRANÝ FILM
  • Aquek No Era You (That Wasn't Me)
  • Avant Que De Tout Perdre (Just Before Losing Everything)
  • Helium
  • Pitääkö Mun Kaikki Hoitaa? (Do I Have to Take Care of Everything?)
  • The Voorman Problem

NEJLEPŠÍ KRÁTKOMETRÁŽNÍ ANIMOVANÝ FILM

• Feral - Daniel Sousa, Dan Golden
  • Get a Horse! - Lauren MacMullan, Dorothy McKim
  • Mr. Hublot - Laurent Witz, Alexandre Espigares
  • Possessions - Shuhei Morita
  • Room on the Broom - Max Land, Jan Lachauer

George Clooney ve filmu Gravitace / NEJLEPŠÍ STŘIH ZVUKU

• Vše je ztraceno - Steve Boeddeker, Richard Hymns
  • Kapitán Phillips - Oliver Tarney
  • Gravitace - Glenn Freemantle
  • Hobit: Šmakova dračí poušť - Brent Burge
  • Na život a na smrt - Wilie Stateman
Technické kategorie jsou předávány tak rychle, že se nedají stíhat ani komentovat. Dramaturgové večera si jsou moc dobře vědomi, že jim nejspíš málokdo skutečně rozumí, což platí i pro lidi, kteří o nich píší. Zde si autor článku hází asteroidy na hlavu, protože ho zmátl ustálený český překlad "střih zvuku", přestože nejde v tomto případě o nic jiného než o vyzdvižení práce zvukařů, díky nimž máme za to, že Sandra Bullock slyší hlásič ohně v raketoplánu.

Fotografie z filmu Gravitace / NEJLEPŠÍ ZVUKOVÝ MIX

• Kapitán Phillips - Chris Burdon, Mark Taylor, Mike Prestwood Smith, Chris Munro
  • Gravitace - Skip Lievsay, Niv Adri, Christopher Benstead, Chris Munro
  • Hobit: Šmakova dračí poušť - Christopher Boyes, Michael Hedges, Michael Semanick, Tony Johnson
  • V nitru Llewyna Davise - Skip Lievsay, Greg Orloff, Peter F. Kurland
  • Na život a na smrt - Andy Koyama, Beau Borders, David Brownlow

Mnohem důležitější, než kdo si pro Oscara přišel na jeviště, je, kdo byl opomenut. Na život a na smrt bylo příspěvkem k válečnému filmu, jehož působivost stála v akčních pasážích na zvuku. Nová coenovka V nitru Llewyna Davise byla neprávem přehlédnuta, přestože folková balada židovských bratří jede ve stejně nesmlouvavé linii jako Serious Man. Hobit má pověst komerčního kalkulu a nikoliv profesionalizované fanouškovské tvorby a v případě této kategorie by si cenu zasloužil jenom za atrakční pasáže. Ignorování Kapitána Phillipse (a v jiných Vlka z Wall Street) se pak dá rozumět jako přehlížení kvalit, které v prvním případě nejsou dávány nijak okatě najevo.

Alfonso Cuarón při natáčení filmu GravitaceNEJLEPŠÍ VIZUÁLNÍ EFEKTY

• Gravitace - Tim Webber, Chris Lawrence, Dave Shirk, Neil Courbould
  • Hobit: Šmakova dračí poušť - Joe Letteri, Eric Saindon, David Clayton, Eric Reynolds
  • Iron Man 2 - Christopher Townsend, Guy Williams, Erik Nash, Dan Sudick
  • Osamělý jezdec - Tim Alexander, Gary Brozenich, Edson Williams, John Frazier
  • Star Trek: Do temnoty - Roger Guyett, Patric Tubach, Ben Brossmann, Burt Dalton

Málokdo mimo obor zaregistroval, že loni byly protesty trikařů, kteří byli nespokojeni s tím, jak málo jsou placeni za tolik práce, když by se bez nich současné hollywoodské filmy neobešly. Letos se žádná kontroverze nekoná, a tak nebudou mít angažovanější publicisté o čem psát, když ani řeč člověka, který přebíral cenu, nebyla "předčasně" utnuta. Gravitace má hyperrealistické triky, v oborových periodikách se o ní píše jako o přelomové, protože byly vymyšleny speciální technologie pro realizaci některých záběrů... a navíc triky jsou jak oporou příběhu (umožňují vnoření), tak obstojí jako atrakce sama o sobě (divák je opojen jako při sledování edukativního dokumentu v IMAXu).

• Jsem ráda za přidané komentáře k vítězům, ... (Anonym, 03.03.2014 04:24) Reagovat

Jsem ráda za přidané komentáře k vítězům, ALE "reportáž" je v případě tohohle článku hodně silné slovo.

• Re: Jsem ráda za přidané komentáře k vítězům, ... (Marek, 03.03.2014 12:41) Reagovat

Ano, souhlasím, že "reportáž" je "hodně silné slovo", protože z hlediska žánrového zařazení žurnalistického textu jde spíše o glosy (spojené s co nejrychlejší a nejpřesnější aktualizací) anebo komentáře. Název ale navazuje na loňský, takže jde spíš o zachování tradice pro čtenáře - pamětníky. :)

Kinopremiéry: 13. týden
Kinopremiéry: Godzilla, Kong a Gump obsluhují anglického krále a prožívají dokonalé dny Poslední březnové premiéry jsou především ve znamení návratu dvou monster a jednoho zvířátka. Na plátnech si to znovu rozdají Godzilla a Kong, diváckým hitem ovšem nepochybně bude pokračování dobrodružství psa Gumpa.... čtěte zde
Vydáno: 27.03.2024 07:30 v sekci Radar | Kinopremiéry
0
Top 20 ČR: 12. týden
Top 20 ČR: Čechy zajímá jen Duna a Sladký život V českých kinech se stále nejvíce chodí na americký trhák Duna a na českou komedii Sladký život. Zájem je také o animák o Kung Fu Pandě. čtěte zde
Vydáno: 26.03.2024 07:30 v sekci Komentáře | Top 20 ČR
0
Box office: 12. víkend
Box office: Koho zavoláte? V amerických kinech proběhla o víkendu premiéra nového dílů Krotitelů duchů, který ovládl víkendové tržby a posunul celou franšízu do klubu miliardářů. čtěte zde
Vydáno: 25.03.2024 07:30 v sekci Komentáře | Box office
0
TV tipy: 22. 3. 2024 - 28. 3. 2024
TV tipy: Žena v táboře tygrů sepisuje čtvrtý protokol a hledá zelený led S končícím březnem v televizích nejvíce překvapí zařazení dvou absolutně neznámých britských thrillerů z osmdesátých let. Největším diváckým lákadlem ale nejspíš bude premiérové uvedení dramedie Hodně štěstí, pane... čtěte zde
Vydáno: 22.03.2024 07:30 v sekci Radar | TV tipy
0
Kinopremiéry: 12. týden
Kinopremiéry: Neposkvrněné panenky na útěku z Utopie I v tomto týdnu je v kinech čas na dohánění restů, protože žádná z premiér nemá velký divácky potenciál a je spíše pro hrstku fanoušků. To platí jak pro novinku Ethana Coena, tak pro horor Neposkvrněná se Sydney Sweeney. čtěte zde
Vydáno: 20.03.2024 07:30 v sekci Radar | Kinopremiéry
0