Z kreativního spotu se stala virální senzace, na které se chtěli přiživit další. Jako první poslal svou videoodpověď Channing Tatum. Parodický "skeč" měl jeden hlavní účel: propagovat právě vznikající pokračování akční komedie 22 Jump Street. Naposledy se o pozornost přihlásila maďarská agentura Delov Digital, která vytvořila verzi s žijícím meme Chuckem Norrisem. Zatímco JCVD byl při natáčení nebezpečného klipu jištěn postprodukčně odstraněnými lany a nohy měl umístěné na speciálně připravených platformách, Chuck Norris musel na svých nohou unést dvě letadla a na svých bedrech kaskadéry, kteří utvořili formaci v podobě vánočního stromečku. Je úplně jedno, zda-li se vzniku spotu účastnil texaský ranger sám, nebo šlo o jeho digitální verzi, protože si nikdo nedovolí zpochybňovat, že by to Chuck Norris dokázal.
Na všechny tři reklamy se podívejte níže a užívejte svátků: