Sledujte filmserver.cz také na Facebooku!
Přihlásit Přihlásit přes Facebook | Registrovat
Soutěž o auto, zájezdy, notebooky - www.POJISTENI.cz
Blu-ray recenze: Sebevražedný oddíl - prodloužená verze

Blu-ray recenze: Sebevražedný oddíl - prodloužená verze

Vydáno: 14.12.2016 13:30 v sekci Recenze | Blu-ray - Marek Slovák

Napravuje prodloužená verze Sebevražedného oddílu problémy kinoverze stejně, jako tomu bylo u Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti? Jak vypadá a zní temný a slavnými tracky napěchovaný film na modrém disku? Jsou bonusy více než propagací? Dočtete se v kritice.

Sebevražedný oddílRecenzoval/a Marek Slovák dne 14.12.2016 13:30. Napravuje prodloužená verze Sebevražedného oddílu problémy kinoverze stejně, jako tomu bylo u Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti? Jak vypadá a zní temný a slavnými tracky napěchovaný film na modrém disku? Jsou bonusy více než propagací? Dočtete se v kritice. Hodnocení: 3.5
SDÍLET:    
Fotografie z filmu Sebevražedný oddíl / Sebevrazedný oddílLetošek (2016) byl bohatý nejenom na komiksové filmy od dvou konkurenčních "stájí" (DC - Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti, Sebevražedný oddíl X Marvel - Captain America: Občanská válka, Doctor Strange). Snad ještě častější byly ne nutně superhrdinské/superpadoušské týmovky, kdy se velmi rozmanité postavy musely buď naučit spolupracovat, aby dosáhly vytyčeného cíle (Hledá se Dory, Želvy Ninja 2, Den nezávislosti: Nový útok, Star Trek: Do temnoty, Sedm statečných, Krotitelé duchů, Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti... pravděpodobně Rogue One: Star Wars Story), či naopak kvůli neřešitelným rozporům stanuly proti sobě (Osm hrozných, X-Men: Apokalypsa, Captain America: Občanská válka). 

Sebevražedný oddíl, po Muži z oceli a Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti třetí příspěvek do tzv. DCEU (DC Extended Universe - čítající kinofilmy, nikoliv seriálovou odnož), spadá do první uvedené kategorie týmovek. Nechme pro jednou stranou, o nakolik dobrý film se jedná. (Nejedná, ale pokud nesouhlasíte, je pro vás určena kolegova kinorecenze.) Raději se zabývejme otázkou, čím - pokud vůbec něčím - je vzhledem k vysokému počtu týmovek i komiksových počinů odlišný, co je na něm výlučného. Nebudeme přitom přebírat vyostřenou rétoriku, která spíše náleží k marketingové strategii soupeřících studií cílících na shodnou demografickou skupinu. Povídačky o vypravěčské (flashbacky, flashforwardy, mentální projekce) a významové (komentář k současnosti) ambicióznosti DCčkovek oproti marvelovkám do kritického textu nepatří, hlavně ale jsou příznačné pro tituly obou komiksových/filmových konglomerátů.

Jared Leto, Margot Robbie ve filmu Sebevražedný oddíl / Sebevrazedný oddíl
Zkazky o tom, že existovalo několik střihových verzí, přičemž do kin šla nakonec ta kratší a přístupnější, která byla postprodukčně zpracovaná lidmi běžně stříhajícími upoutávky, nebudou sloužit jako opodstatnění v argumentaci o vypravěčské, stylistické a tonální rozpadlosti celku. Naopak budou východiskem pro alternativní náhled na kinoverzi i na modrém disku přítomnou prodlouženou verzi, protože obě jsou pozoruhodným příkladem toho, co se stane, když tzv. zesílená konceptualizace (high-concept) goes mad. 

Zesílenou konceptualizací se obvykle míní to, že dané dílo má snadno shrnutelný obsah založený na "co kdyby", a tak je dobře představitelné nejenom producentům/producentkám, ale i potenciálnímu publiku. Co kdyby svět příběhu ochraňovali různě vyšinutí metalidé a vyvrhelové společnosti, když by ohrožení začali představovat někdejší superhrdinové?, ptá se Sebevražedný oddíl. Vymezení pojmu se ovšem u tohoto nezastavuje, protože někteří vlivní teoretici (například Justin Wyatt) mají za to, že dílo zesílené konceptualizace musí splňovat aspoň část triády look-book-hook. "Look-em" se myslí jasně rozpoznatelný styl, který zaujme pozornost, "book-em" předloha či obecně nekomplikované vyprávění, které neodvádí příliš pozornosti od onoho stylu, a "hook-em" zaháčkování v podobě přidružených výrobků a nástrojů marketingu. Ideálem je synergie mezi look a hook. 
 
Joel Kinnaman, Will Smith ve filmu Sebevražedný oddíl / Sebevrazedný oddílJe veřejným tajemstvím, že Sebevražedný oddíl byl upraven na základě jednak tržeb Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti, které skončily pod očekáváním, jednak s ohledem na diváckou reakci na první post-comicconovou upoutávku, která volbou odlehčené hudby i hlášek připomínala více Strážce Galaxie než původně avizovaný temný Sebevražedný oddíl. Ten se od marvelovské týmovky se superpadouchy neliší pouze v tom, že čerpá z jiné kinematografické tradice (více válečné a westernové filmy než dobrodružné space-opery), ale i v tom, že použité postupy nemají příliš oporu ve vyprávění a strhávají na sebe pozornost.

Referenčním bodem by neměly být kulty jako Tucet špinavců (za válečné počiny) či Divoká banda (za revizionistické westerny), ve kterých je skupinka degenerátů poslána na skoro jistou smrt a ve kterých více či méně psychologicky definovaní jedinci prochází určitým vývojem sami o sobě i ve vztahu k týmu. Zmíněným dvěma dílům se biják Davida Ayera měl podobat nejspíš z počátku (soudě dle uniklých informací o vystřižených či nenatočených scénách, pořadí událostí atd.). Nakonec má však blíž k upoutávkám a videoklipům, které oslovují smysly a přináší podněty na několik nemnoho minut. Na základě nich je třeba posuzovat.

Viola Davis ve filmu Sebevražedný oddíl / Sebevrazedný oddílPoté začne dávat smysl, že představovačka ve vězení je uspěchaná, jako kdyby dva nejvíce profilované typy - Deadshot a Harley - se co nejrychleji chtěly dostat na vystoupení twenty one pilots, zatímco se používá rozptýleného světla a záběrů zpoza mříží či výdejního jídelního okénka jako v Sucker for Pain. S tímto přístupem nepřekvapí, že vzpomínkové pasáže s Jokerem ještě excesivnějšími stylistickými postupy (odlesky světel od objektivu, snímání zpoza různých věcí, nadhledy s důrazem na řešení scény, rozmazání okrajů) evokují dívčí vyznání od Kehlani v Gangsta. Vůbec sám arcipadouch působí, jako kdyby do filmu přijel v purpurovém Lamborghini, které ukradl Skrillexovi a Ricku Rossovi, pokud se teda nevyplavil z nějakého beach noiru.  

Nevadí, že titulní (super)padouši jsou představeni prostřednictvím krátké infografiky, která jim přiřazuje několik snadno identifikovatelných znaků, jelikož podstatnější je spojení konkrétního místa, postavy a/či scény s krátkým hudebním medailonem. Jeho užití je přitom mnohdy prvoplánově ironické, aby mohlo dojít k odlišení sekvence, pobavení... a hlavně napojení na soundtrack napěchovaný rozmanitými hity (či alespoň jejich covery). K ustavujícímu záběru věznice zní House of the Rising Sun od Animals, skutečná - typově přesně obsazená - záporačka je představena za zvuků Sympathy for the Devil, Harley zase poslouchá You Don´t Own Me, potažmo Oddíl X tvoří Seven Nation Army a obléká i vyzbrojuje se při Eminemově Without Me.    
 
Margot Robbie ve filmu Sebevražedný oddíl / Sebevrazedný oddílJasně, že to vede k určité rytmické ne-vyrovnanosti, když se rychle za sebou střídají nejenom krátké scény, ale hlavně písně a od nich odvislé nálady. Kinoverze je vyloženě epizodická, jakž-takž strukturovaná ve větších blocích podle přesunutí se z bodu A (vězení) do bodu B (do města) a následně do C (mrakodrap) a posléze D (metro), aby vše skončilo zase v A (ok, až na Harley, protože sequel, případně avizovaný spin-off). Svou linearitou vyloženě útrpné, vzpomínkové pasáže a linie s Jokerem namísto prograsu vyprávění retardují, výsledek je ohlupující. Prodloužená verze tuto skokovost napravuje umístěním "týmotvorných" momentů do zlomových bodů vyprávění (ve 30. minutě skončí nábor, v 60. je Oddíl X nucen pomoct Flegovi, v 90. Deadshot nachází Tajnou složku a konfrontuje Flega, krátce před druhou hodinou času projekce je tým utvořen) a obsáhlejší profilaci Harley zasazuje do dvou dílčích bodů obratu (před 15. a do 75. minuty). 

I po přešívkách a dvou dostupných verzích, poskytujících v menší (kinoverze) a větší (prodloužená) míře fan-service, je stále patrný původní záměr přesadit válečnou podívanou z džungle do velkoměsta a nechat desperády a desperádky udělat dobrou věc v pomoci ohrožovaným obyvatelům napadeného území. Práce s těmito válečnými a westernovými syžety by nevadila, ani jejich kombinace. Potíž je v tom, že jedna poetika - snaha o autenticitu (zbraně a jejich zvuky, bojové postupy, týmová chemie a proslovy... viz předchozí ayerovky) - se tře s o poznání stylizovanější druhou (písně, kostýmy, záběrování a svícení... viz upoutávky a videoklipy). Výsledkem je mash-up pro generaci žijící online a s poruchou soustředění.

Margot Robbie ve filmu Sebevražedný oddíl / Sebevrazedný oddílP. S. Předchozí řádky se soustřeďovaly zejména na synergii "look"-"hook", tj. na propojenost stylu filmu a marketingu, ale nemělo by se opomenout ani na "book". Jeho preferovaná jednoduchost se totiž komplikuje, protože si konglomeráty žádají provázání nejenom s předchozím příspěvkem Batman v Superman (scény z epilogu, zpětné vyplňování mezer v případě vražedkyně Robina a vůbec Batmanovy minulosti) i s následující Ligou spravedlnosti (mezititulková scéna). Je třeba i prequelový komiks rozšiřující vztah Joker-Harley, přičemž podmínkou je, že se Sebevražedný oddíl svým pojetím od dané trojice neodlišuje. Společně tak nepůsobí "jenom" look a hook, ale ve zdánlivé jednotě book-look-hook. Vtip je v tom, že určující je hook, od kterého se vše odvíjí. "Jokes on me", zpívá si spolu s Jokerem Bee Gees publikum. (5/10)

Upřímná upoutávka na film Sebevražedný oddíl (2016)

BLU-RAY:
BD obal filmu Sebevražedný oddíl / Sebevrazedný oddíl
Sebevražedný oddíl by se na nosičích pro domácí kino měl přejmenovat na Sběratelský oddíl, protože vychází v hned několika edicích. Nechme stranou DVD, na kterém je pouze kinoverze, a zaměřme se na BD. Ať už upřednostníte jakoukoliv verzi (kino, prodloužená), nepřijdete o cirka hodinu a půl česky otitulkovaných bonusových materiálů, protože ty jsou na rozdíl od Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti stejné u všech sestřihů. Situace se ovšem komplikuje, protože máte na vybranou mezi (1) jednodiskovou kinoverzí v klasickém plastovém balení s motivem z plakátu a bez vnitřního artworku, (2) dvoudiskovou s kinoverzí na jednom a prodlouženou na druhém disku, (3) trojdiskovou lišící se od předchozí přítomností kinosestřihu ve 3D, (4) stylovým a nápaditým dvoudiskovým steelbookem, bohužel pouze s kinoverzemi ve 2D a 3D, (5) slibovaným, ale zatím nevydaným mediabookem (náhled vlevo). A snad aby těch vydání nebylo málo, tak na jednom e-shopu jsou k zakoupení sběratelské edice, kde vedle pár nicotných cetek je ve steelbooku vedle kinoverzí (2D, 3D) i ta prodloužená. Pro úplnost dodávám, že Sebevražedný oddíl si je vedle dvou starších typů nosičů (DVD, BD) možno pořídit i na tom nejnovějším (UltraHD s kinoverzí), který na druhém disku doprovází prodloužená verze na BD. Kdo by pak měl potřebu dílo až kultovně uctívat a umí anglicky, může si dle - genderových... a etnických? - preferencí ze zahraničí objednat limitku buď se soškou Harley, kterak drží baseballku, nebo s Deadshotem v kostýmu. S růžovým plyšákem bohužel není, tato marketingová příležitost byla opomenuta. 

Featurette Úkol pro Oddíl X: Jeden tým, jedna mise z BD bonusů k filmu Sebevražedný oddíl (2016)

OBRAZ A ZVUK:

Jared Leto ve filmu Sebevražedný oddíl / Sebevrazedný oddílNásledující řádky hodnotící obraz a zvuk se nevztahují k 3D verzi, ale pokud někdo zvažuje její zakoupení, není se podle zahraničních recenzí čeho obávat. Ačkoliv se valná většina filmu odehrává ve tmě, nic se neztrácí a některé prvky předkamerového prostoru (fikční i "nefikční") dobře vystupují do popředí (animované titulky představující postavy a závěrečné titulky s trojrozměrnou grafikou, Harleyina baseballka, Deadshotovo střílení, pád vrtulníku, "chapadla" antagonisty ad.).  

Z obrazové a zvukové prezentace dvourozměrné kinoverze i prodloužené verze je patrné, že Warner/DC chce titul udat technofilům a technofilkám, jimž ani tak nejde o snímek samotný, ale chtějí na vybraných sekvencích demonstrovat vybavenost svého domácího kina. Plusem pro ty, jimž snímek přišel v kině zrakově ubíjející (příliš tmavý, a tudíž nepřehledný) a sluchově ohlupující (s naboostrovanou hudební složkou, a tudíž působící jako sled videoklipů a trailerů), je vylepšení obou složek na modrém disku. Budou následovat obvyklé recenzní floskule, a proto než přeskočíte na pojednání o bonusech, jenom dvě výtky: Sebevražedný oddíl se natáčel na 35mm film a na 4K digitál, což je v některých akčních scénách mezi záběry mírně znát co do ostrosti, a Dolby Atmos kvůli upřednostňování krátkých výňatků ze songů nepatří k letošním nejlepším zvukovým mixům. 

Margot Robbie ve filmu Sebevražedný oddíl / Sebevrazedný oddílJinak je možné mít pro obrazový (2.40:1) i zvukový (Dolby Atmos, český dabing - pouze u kinoverze - pak v Dolby Digital 5.1) přepis jenom slova chvály. Režisér Ayer se svým stálejším kameramanem Romanem Vayanovem (Železná srdce, Patrola) tíhnou k desaturované barevné paletě (v tmavých pasážích se nic neztrácí), kterou protínají teplé barvy v případě kostýmů či masek některých postav (Deadshot, Harley, Joker - oblečení vykresleno nesmírně detailně, a to včetně rekvizit v podobě zbraní a nápisů na nich). Zvuk v Dolby Atmos zejména v atrakčnich sekvencí (první střet se "zombie", závěrečný s čarodějnicí a jejím bratrem) napomáhá orientaci v prostoru díky rozprostření zvuků a směřování pozornosti podle jednotlivých kanálů. Dialogy a monology jsou dobře slyšitelné i srozumitelné, prim má však pestrá hudební složka, která dominuje nad obrazem. (9/10)

Featurette Joker a Harley: Nejděsivější pár podsvětí z BD bonusů k filmu Sebevražedný oddíl (2016)

BONUSY:
Jared Leto při natáčení filmu Sebevražedný oddíl / Sebevrazedný oddílSebevražedný oddíl má na kino i prodloužené verzi necelou hodinu a půl česky otitulkovaných bonusů (na obou shodné). Za "něco navíc" se dá považovat již prodloužený, o zhruba jedenáct minut delší sestřih, ale ten na rozdíl od Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (recenze BD zde) neodpovídá režisérově vizi, nýbrž přidává několik dialogových a vzpomínkových pasáží divácky oblíbeným postavám (Harley a Joker). Samotné bonusy sestávající ze sedmi featurettů a nepovedených scén (ne, nejde o zrychlenou verzi snímku) jsou co do stopáže obsáhlé a docela informativní, jenže jsou hlavně propagačního rázu a neposkytují takový vhled jako komentáře u marvelovek. Hlavně v nich ale nepadne ani slovo o tolik v době premiéry diskutovaných změnách (až 7 verzí filmu, 2 promítnuté testovacímu publiku, režisér mimo střižnu a na střih najat člověk zodpovědný za upoutávky atd.), všichni odříkávají naučené fráze.  

U Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti dokumenty jednak poskytovaly informace o postavách, na které se ve filmu (tolik) nedostalo, jednak obhajovaly posuny oproti komiksové předloze a kladly důraz na významový přesah snímku. Podobnou funkci mají u Sebevražedného oddílu featuretty Úkol pro oddíl X: Jeden tým, jedna mise (23 min.) a Joker a Harley: Nejděsivější pár podsvětí (14,5 min.), které dodávají hloubku a psychologii tam, kde není, přičemž přijde řeč i na Letovo metodické herectví. Oproti materiálům k Batman v Superman ovšem sjednocujícím prvkem není tolik propíraná mytologická rovina, nýbrž autenticita, resp. realismus, což je údajně Ayerův vklad. Proto se vedle hereckých hvězd ke slovu velmi často dostává Ayer, což je s podivem vzhledem k upozadění Snydera u BvS jakožto člověka spoluzodpovědného za budování rozšířeného fikčního vesmíru.

Margot Robbie při natáčení filmu Sebevražedný oddíl / Sebevrazedný oddílV dokumentu V patách realitě (9:37 min.) se dozvídáme, jak každé tetování nese příběh a jak se na výsledné podobě podepsala Ayerova zkušenost s armádním výcvikem, ale už do konceptu nezapadá odskok k trikovému padouchovi. V Silné stránky a dovednosti týmu (9:03 min.) se rozvádí výcvik, jímž představitelé titulního SS (ehm) prošli - neokázalá, naopak věrohodná choreografie akce, držení a střelba zbraní. V Po zuby ozbrojen (11:48 min.) se dokonce dozvídáme, že režisér jakožto znalec zbraní si potrpěl na jejich funkčnost, jinak je v krátkosti představena zbraň a pozornost jí věnovaná ve vztahu k jejímu nositeli. Poslední featurette (nepočítám-li čtyřminutovku The Squad Desclassified dekonstruující praktičnost boje a užití zbraní v akci) svým názvem - This is Gonna Get Loud - dává tušit, že se více dozvíme o hudbě, ale podtitul - Boje Sebevražedného oddílu (10:54 min.) - očekávání usměrňuje. Ano, jsou probrány akční (a atrakční) scény, a to i z hlediska toho, nakolik (ne)jsou trikové. Opětovně jako u BvS chybí (ok, až na pár zmínek o tricích) cokoliv věnovaného post-produkci, což vynikne o to víc, že devadesát minut dokumentů pojednává o režisérově verzi, kterou jsme neměli možnost vidět, protože namísto jeho poetiky převážila komiksově/videoklipově/trailerově přepálená zesílená konceptualizace. (6/10)

Featurette V patách realitě z BD bonusů k filmu Sebevražedný oddíl (2016)

ZÁVĚR: 
BD obal filmu Sebevražedný oddíl / Sebevrazedný oddílZávěr (BD) recenzí obvykle obsahuje (ne)doporučení. V případě komiksovek od DC ovšem pozbývá smyslu, protože i když je Sebevražedný oddíl nejslabší příspěvek do rozšířeného univerza a mnohem zábavnější než jeho sledování by bylo čtení studie o problematické post-produkci, své zastánce a zastánkyně má. Prodloužený sestřih na rozdíl od toho ultimátního k Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti dojem z kina nezlepšuje, pouze fanouškům a fanynkám dopřává více minut s oblíbenými postavami (Harley, Joker) a napravuje některé rytmické potíže. 3D, byť jde o konverzi, je podle ohlasů nadprůměrné, obraz a zvuk snad lepší než v kině. Jenom ty bonusy, přestože jsou kompletně otitulkovány a jejich zhlédnutí zabere devadesát minut, jsou propagačního rázu. O pře/dotáčkách neřeknou nic, naopak zahlazují nedostatky filmu (patřičné představení postav a jejich vztahu je až ve featurettech) a svým akcentováním realističnosti/autentičnosti (psychologie postav, kostýmy, rekvizity, atrakce) ignorují změny v post-produkci. Jelikož se vytoužené tříhodinové, mládeži nepřístupné režisérské verze nejspíš nedočkáme, na závěr přece jenom doporučení: ať už se vám z jakýchkoliv důvodů Sebevražedný oddíl zamlouvá, či si ho chcete zařadit do sbírky jenom jako pozoruhodný studijní materiál zesílené konceptualizace vymknuté z kloubů, jděte do dvoudisku s kino a prodlouženou verzí, protože je nejlepší (nejlevnější, vše potřebné obsahující) variantou.

Featurette Kaskadérské výkony a triky z BD bonusů k filmu Sebevražedný oddíl (2016)
 

VAŠE HODNOCENÍ FILMU:
Líbí se mi Nelíbí   Chci vidět Nechci vidět
0,0

WEDOS.cz - Nejlevnější registrátor domén v ČR, neomezený webhosting, virtuální a dedikované servery

NÁZORY

Vložit názor

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou. E-mail je třeba pouze pokud budete chtít zasílat reakce a nebude zveřejněn.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova filmserver
Bez správné odpovědi na tuto otázku nebude názor přidán. Přihlášeným se tato otázka nezobrazuje.

DOPORUČENÉ ČLÁNKY
13 Reasons Why 9/10
TV recenze: 13 Reasons Why není jen další teenagerský seriál Seriálová adaptace 13 Reasons Why se stala nejstreamovanějším seriálem ze všech, které internetová televize Netflix kdy vyprodukovala. Důvodně. Příběh sebevraždy středoškolačky a tím, co za ní stalo, je natočen opravdu povedeně.... čtěte zde
Vydáno: 27.04.2017 17:13 v sekci Články | Televize
0
Zahradnictví: Rodinný přítel 3/10
Recenze: První část trilogie Zahradnictví: Rodinný přítel je plytké melodrama Zahradnictví je filmovou trilogií režiséra Jana Hřebejka a scenáristy Petra Jarchovského, vyprávějící o přibližně dvaceti letech života tří českých rodin mezi 40. a 60. lety minulého století. čtěte zde
Vydáno: 26.04.2017 23:10 v sekci Recenze | Premiéry
0
Kinopremiéry: 17. týden
Kinopremiéry: Neznámá dívka utíká z kruhu a míří do zahradnictví Těsně před pálením čarodějnic si můžete v kinech vybrat ze sedmi novinek, které jsou příjemně zkombinované a různorodé. Nejvíc diváků asi zaujmou sci-fi thriller The Circle, úspěšný horor Uteč a první díl trilogie... čtěte zde
Vydáno: 26.04.2017 07:30 v sekci Radar | Kinopremiéry
0
TOP 20 ČR: 16. týden
TOP 20 ČR: Mimi šéf si podal filmovou konkurenci Rychle a zběsile 8 se ve vítězné pozici příliš dlouho neudrželo, porazil jej příchod animovaného Mimi šéfa v plné parádě. Bronzové místo si odnesla česká komedie Špunti na vodě. čtěte zde
Vydáno: 25.04.2017 17:36 v sekci Komentáře | Top 20 ČR
0
Box office: 16. víkend
Box Office: Rychle a zběsile 8 zatím bez konkurence Žádná z novinek nedokázala ohrozit první pozici osmého dílu akční série Rychle a zběsile, která otevírala předminulý víkend. Rychle a zběsile 8 navíc dokázalo v rekordním čase překonat hranici 900 milionů celosvětově.... čtěte zde
Vydáno: 24.04.2017 07:30 v sekci Komentáře | Box office
0
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
- Recenze: Volání netvora: Příběh života – smrtelně vážné ne-fantasy (29.03.2017 12:00 v Recenze | Premiéry)
- Spider-Man: Homecoming v novém traileru (28.03.2017 15:16 v Novinky | Trailery)
- Stroj času: Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder aneb nejtemnější díl série (26.03.2017 11:00 v Recenze | Stroj času)
- Liga spravedlnosti v prvním traileru (25.03.2017 17:42 v Novinky | Trailery)
- Deadpool 2: Michael Shannon a Cable? (23.03.2017 16:57 v Novinky | Zprávy)
- Box Office: Kráska a zvíře stanovuje nový březnový rekord (20.03.2017 07:30 v Komentáře | Box office)
- Natočí Matthew Vaughn pokračování Muže z oceli? (14.03.2017 16:11 v Novinky | Zprávy)
- Wonder Woman: Bojovná amazonka se vydává do bitvy v novém traileru (12.03.2017 08:29 v Novinky | Trailery)
- Recenze: Kong: Ostrov lebek – Úchvatný, vtipný a… zapomenutelný (09.03.2017 12:51 v Recenze | Premiéry)
- Trailer: Gerard Butler zahraňuje svět v Geostorm: Globální nebezpečí (08.03.2017 18:46 v Novinky | Trailery)
- Blu-ray recenze: pekelně zábavných Sedm statečných (2016) (08.03.2017 17:00 v Recenze | Blu-ray)
- Margot Robbie bude "Marian" v rebootu Robina Hooda (06.03.2017 20:45 v Novinky | Zprávy)
- Jared Leto usiluje o reboot filmu TRON (04.03.2017 09:36 v Novinky | Zprávy)
- Zlaté maliny 2017: nejhorším filmem je dokument o Hillary Clinton (26.02.2017 05:55 v Novinky | Zprávy)

PREMIÉRA TÝDNE   17/2017

Zahradnictví: Rodinný přítel
3/10

Zahradnictví je filmovou trilogií režiséra Jana Hřebejka a scenáristy Petra Jarchovského, vyprávějící o přibližně dvaceti letech života tří českých rodin mezi 40. a 60. lety minulého století.


Chaty

AKTUÁLNĚ V KINECH

Kompletní seznam kinopremiér naleznete zde.

TV TIPY

VYCHÁZÍ NA BLU-RAY

Kompletní seznam vycházejících BD naleznete zde.

VYCHÁZÍ NA DVD

Kompletní seznam vycházejících DVD naleznete zde.

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

NEJNAVŠTĚVOVANĚJŠÍ FILMY (poslední týden)

NEJNAVŠTĚVOVANĚJŠÍ OSOBY (poslední týden)

ČESKÉ TRAILERY

Star Wars: Síla se probouzí
V kinech od 17.12.2015
Jak básníci čekají na zázrak
V kinech od 14.04.2016
Captain America: Občanská válka
V kinech od 05.05.2016

NOVÉ FOTOGRAFIE

Zahradnictví: Rodinný přítel (9x)
Ochránci (6x)
Isle of Dogs (1x)
The Circle (1x)
Uteč (2x)
13 Reasons Why (13x)
Strážci Galaxie Vol. 2 (1x)
Rychle a zběsile 8 (6x)
filmserver.cz na Facebooku filmserver.cz na Twitteru filmserver.cz na LinkedIn filmserver.cz na YouTube
filmserver.cz - o filmech víme vše
©2010-2017 IMEG s.r.o.
Kontaktní informace | Informace o inzerci | Redakce | Volná místa | Mobilní verze | ISSN 1804-5529
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu IMEG s.r.o. zakázáno.
DOPORUČUJEME: Kupte si nejprodávanější hosting v ČR se slevou 50% (slevový kód: FILMSERVER)
smile music: spark | fakker | czech blade | musicserver | full moon | xplaylist | day after | filmserver