Recenze: Milenci těch druhých - komedie bez vtipu

Vydáno: 20.12.2015 12:57 - | foto: facebook tvůrce

Po karlovarské premiéře komedie Milenci těch druhých zavítal tento film i do většiny českých kin. Měli byste tomuto v pořadí druhému počinu režisérky Leslye Headland dát přinejmenším šanci?

Milenci těch druhýchRecenzoval/a dne 20.12.2015 12:57. Po karlovarské premiéře komedie Milenci těch druhých zavítal tento film i do většiny českých kin. Měli byste tomuto v pořadí druhému počinu režisérky Leslye Headland dát přinejmenším šanci? Hodnocení: 2
Milenci těch druhých
Sleeping with Other People
Komedie
USA, 2015 , 101 min.

Režie: Leslye Headland
Scénář: Leslye Headland
Kamera: Ben Kutchins
Hudba: Andrew Feltenstein, John Nau
Herci: Alison Brie, Jason Sudeikis, Jordan Carlos, Margarita Levieva, Charles Cain, Adam Brody, Michael Cyril Creighton, Billy Eichner, Jason Mantzoukas, Margaret Odette, Amanda Peet, Victoria Frings, Adam Scott, Natasha Lyonne, Andrea Savage

Česká premiéra: 17.12.2015

Milenci těch druhých hodnocení na Kinobox.cz: 62.60 %
Druhý snímek mladé americké režisérky Leslye Headland slavil po její komedii Holky na tahu poměrně větší úspěch, což je lehce dokazatelné jeho prezentací na 50. ročníku Karlovarského filmového festivalu letos v červenci. Nakonec se Headlandina nová komedie nazvaná Milenci těch druhých dostala i do distribuce českých kin a vychutnat si ji tedy nyní můžete i vy.

Jason Sudeikis, Alison Brie ve filmu Milenci těch druhých / Sleeping with Other PeoplePříběh začíná v roce 2002, kdy sledujeme "poprvé" našich dvou hlavních postav - Lainey a Jakea (Jason Sudeikis a Alison Brie). Ve skoku do současnosti jsme svědci jejich neschopnosti udržet si jakýkoliv stálý vztah, jelikož nejsou schopni zůstat věrní svým partnerům. Když se pak po třinácti letech náhodou potkají, zjišťují, že mají ten samý problém, který by chtěli vyřešit. Rozhodnou se být nejlepšími kamarády a navzájem si pomáhat s rozhodnutími, která by jim zvládla udržet si vztah a nepokazit si jej nevěrou.

Už po první půlhodině, patrné absencí vtipu, bylo jasné, že tady o smích nouze bude, což je docela škoda, jelikož některé složky filmu vůbec nejsou špatné a tvořily by funkční počin. Snímek sice není nějak vrcholně vtipný, ale má kupodivu velmi příjemnou a přívětivou atmosféru, která se mohla dát lehce využít. A i přes předvídatelnost a (pro mě) nepřekvapivé finále vás film neunudí k smrti, některé maximálně ukolíbá ke spánku.

Jason Sudeikis, Alison Brie ve filmu Milenci těch druhých / Sleeping with Other PeoplePřestože děj není, jak už jsem řekl, nijak uchvacující, je tu velmi důležitý aspekt, který mě potěšil a příjemně překapil. Tím jsou Sudeikis s Brie, mezi kterými na plátně vzniká velmi uvěřitelná a příjemná chemie, přestože figurují většinu stopáže jako přátelé. Oba podávají v rámci žánru slušné výkony, ale nohy jim trochu podráží klišoidní scénář, který svou předvídatelností přebíjí veškerá pozitiva na Milencích těch druhých. I tak se ovšem Headland podařilo prodat, co se dá, nejen herce. Usměvavá atmosféra a často opakované nádherné záběry New York City nejsou ničím neviděným, ale stále mají své kouzlo.

Nakonec tedy snímek vychází jako lehce podprůměrná komedie s prvky romantiky, jež asi nikoho vyloženě nenadchne, ale asi v málokom zanechá nějaký hluboký pocit či nadšení. Bohužel působí už nyní jako jeden z filmů, na který si za pár měsíců ani nevzpomenete. Každopádně Milencí těch druhých zajisté potěší fanoušky ústředního hereckého dua, pokud nic jiného.

Český trailer filmu Milenci těch druhých

• Wow, jsem unesena a davam 10/10 (Klara. , 23.12.2015 02:02) Reagovat

Ten film musim videt jeste alespon 3x. O vanocnich svatcich se na nej budu v klidu divat kazdy den! Uz se tesiiiiiiiim